Řada horských kol Genius je koncipována za jedním jediným účelem - ovládnout hory. Na stoupání, sjezdy i na všechno ostatní je Genius vždy ten nejlepší nástroj.
Horské kolo SCOTT Genius ST 910 TR
Nahoru na horu kvapem a dolů ještě rychleji. Zcela nový Genius ST se zakázkovým tlumičem Float X Nude značky FOX je dokonalé kolo pro všechny s neustálou touhou drtit traily.
Klíčové vlastnosti
- Rám Genius karbon HMF/hliník
- FOX 36 Perf. Elite Grip2 160mm
- FOX FLOAT X Nude, TracLoc, 150 mm
- SRAM GX Eagle AXS Transmission
- Diskové brzdy Shimano XT 4 Piston
- Kola Syncros Revelstoke 2.0 TR
- Pláště Maxxis Foldable
- Teleskopická sedlovka FOX, komponenty Syncros CF
Technologie

Patentovaná integrovaná technologie tlumení
Nový Genius využívá naši patentovanou, integrovanou technologii tlumení. Nejen, že díky ní kolo fantasticky vypadá, ale umožňuje nám také zlepšit výkon tlumení. Především umíme konstruovat rámy s nižším těžištěm, z čehož pro jezdce plyne lepší ovladatelnost, větší stabilita, a tedy daleko jistější jízda. Navíc je konstrukce rámu v oblasti středového složení tužší, což omezuje nežádoucí pohyb do stran, kolmo na směr zdvihu tlumiče. Nemusíme zmiňovat, že je tlumič také chráněn před nečistotami a počasím, dvěma hlavními nepřáteli výkonu tlumiče.

Vnější indikátor sagu
Nastavení sagu a kontrola zdvihu je na novém modelu Genius jednodušší než dřív. Indikátor na vnější straně vahadla umožňuje jezdci snadno nastavit sag a určit, jak velký zdvih používá.

Integrovaná kabeláž vedená hlavovým složením
Genius je vybaven přepracovaným kokpitem Hixon od značky Syncros. Vzhledem k tomu, že integrace kabeláže je dost unikátní záležitost, byl model Hixon navržen tak, aby ji zčásti vyřešil. Konstruktéři Syncros zapracovali na tvaru, který by umožnil vést kabeláž pod řídítky a po stranách představce, než se zanoří do hlavového složení s integrovanými plastovými částmi, aby vše působilo čistě a efektivně. Nedochází tak k zalomení ani překroucení kabeláže a přední část kola je úhlednější. Všechna řídítka a představce Syncros nabízejí několik možností na uchycení computeru, světla a kamery, a to jak na řídítkách, tak pod nimi.

Snadné nastavení tlumiče
U zbrusu nového Genia je přístup k našemu patentovanému integrovanému tlumiči jednodušší než dřív. Stiskněte tlačítko, odeberte kryt a přístup je volný. Odtud je nastavení odskoku, tlaku vzduchu atd. už jen na dosah prstu. Až budete hotovi, nacvakněte kryt zpět a můžete frčet.

Řada Super Trail
SCOTT Super Trail je nová progresivní řada horských kol a horských elektrokol, která obsahují tlumicí komponenty ve prospěch větší přizpůsobitelnosti. Kola v ST řadě jsou uzpůsobena více na sjezdovou část vyjížďky.

Technologie tlumení NUDE
Tlumiče s technologií Nude jsou nedílnou součástí celoodpružených kol SCOTT již téměř dvě desítky let. V úzké spolupráci s našimi partnery v oblasti tlumení pokračujeme v aktualizaci této technologie, abyste měli vždy tu nejlepší podporu, ať už závodíte na nejvyšší úrovni světového poháru nebo se chystáte na velkou cyklotúru do hor. Klikněte sem a zjistěte víc (ODKAZ NA STRÁNKU TECHNOLOGIE NUDE bude doplněn) http://www.scott-sports.com/nude-suspension-technology
Technická specifikace
Rám | Genius Carbon HMF Mainframe with Alloy 6061 Swingarm Integrated Suspension Technology Virtual 4 Link kinematic / Adjustable head angle Syncros Cable Integration System BB92 / UDH Interface / 12x148mm with 55mm Chainline |
Vidlice | Ohlins RXF36 m.2 Air TTX-Technology HSC - LSC - LSR adjustable / 15x110mm Axle 44mm offset / tapered steerer 160mm travel |
Tlumič | FOX FLOAT X NUDE PE EVOL Piggy Back Trunnion SCOTT custom w. travel / geo adj. 3 modes: Climb-Traction Control-Descend Custom large Air volume / Comp & Reb. Adj. Travel 150-100-Climb / T185X55mm |
Ovládací systém | TracLoc Technology Rear Suspension & Dropper Remote 3 Rear Suspension modes |
Přehazovačka | SRAM GX Eagle AXS Transmission 12 Speed Wireless Electronic Shift System |
Řazení | SRAM GX Eagle AXS Rocker Controller |
Kliky | SRAM GX Eagle Transmission Bash guard / DUB / 55mm CL / 32T |
Vodítko řetězu | SCOTT custom |
BB-Set | SRAM DUB PF 92 MTB Wide / shell 41x92mm |
Řetěz | SRAM CN GX Eagle Transmission |
Kazeta | SRAM GX Eagle XS 1275 Transmission 10-52 |
Brzdy | Shimano XT M8120 4 Piston Disc |
Rotor | Shimano SM-RT76 / 6 Bolt / 203/F and 180/R |
Řidítka | Syncros Hixon iC Carbon Size S & M 15mm rise / Size L & XL 25mm rise back sweep 8° / 780mm Syncros Endurance lock-on grips |
Sedlovka | Syncros Duncan Dropper Post 1.5S / Travel Adjust / 31.6mm S size 140mm / M&L size 170mm / XL size 200mm |
Sedlovka | Syncros Tofino 2.0 Regular CRMO rails |
Hlavové složení | Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System +-0.6° head angle adjustment ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB |
Sada kol | Syncros Revelstoke 2.0 6 Bolt F: 15x110mm R: 12x148mm 30mm Tubeless ready rim 28H / XD Driver Syncros Axle w/Removable Lever with 6mm Allen T30 and T25 Tools |
Přední plášť | Maxxis Minion DHF / 2.6" / 120TPI Foldable Tubeless Ready / EXO 3C maxxTerra |
Zadní plášť | Maxxis Dissector / 2.6" / 60TPI Foldable Tubeless Ready / EXO 3C maxxTerra |
Extra | SRAM AXS Powerpack |
Hmotnost v kg (cca) | 14.4 (Tubeless setup) |
Hmotnost v lb (cca) | 31.75 (Tubeless setup) |
Max. systémová hmotnost | 128kg Celková hmotnost zahrnuje kolo, jezdce, vybavení a případné další zavazadlo |
Geometrie
S | M | L | XL | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | head tube angle (-0.6° Headset Setting) | 63.9 ° | 63.9 ° | 63.9 ° | 63.9 ° | ||||||||||||||
B | head tube length | 90.0 mm | 3.5 in | 100.0 mm | 3.9 in | 120.0 mm | 4.7 in | 135.0 mm | 5.3 in | ||||||||||
C | top tube horizontal | 570.1 mm | 22.4 in | 602.2 mm | 23.7 in | 631.3 mm | 24.9 in | 659.3 mm | 26.0 in | ||||||||||
D | standover height | 728.5 mm | 28.7 in | 738.5 mm | 29.1 in | 753.5 mm | 29.7 in | 768.5 mm | 30.3 in | ||||||||||
E | BB offset | -33.0 mm | -1.3 in | -33.0 mm | -1.3 in | -33.0 mm | -1.3 in | -33.0 mm | -1.3 in | ||||||||||
F | BB height | 342.5 mm | 13.5 in | 342.5 mm | 13.5 in | 342.5 mm | 13.5 in | 342.5 mm | 13.5 in | ||||||||||
G | wheel base | 1,195.0 mm | 47.0 in | 1,229.0 mm | 48.4 in | 1,263.0 mm | 49.7 in | 1,294.0 mm | 50.9 in | ||||||||||
H | BB center to toptube center | ||||||||||||||||||
I | BB center to top of seattube | 380.0 mm | 15.0 in | 410.0 mm | 16.1 in | 440.0 mm | 17.3 in | 470.0 mm | 18.5 in | ||||||||||
J | seat angle | 76.8 ° | 77.1 ° | 77.2 ° | 77.4 ° | ||||||||||||||
K | chainstay | 440.0 mm | 17.3 in | 440.0 mm | 17.3 in | 440.0 mm | 17.3 in | 440.0 mm | 17.3 in | ||||||||||
L | reach | 430.0 mm | 16.9 in | 460.0 mm | 18.1 in | 485.0 mm | 19.1 in | 510.0 mm | 20.1 in | ||||||||||
M | stack | 617.0 mm | 24.3 in | 626.1 mm | 24.6 in | 644.2 mm | 25.4 in | 657.8 mm | 25.9 in | ||||||||||
N | stem length | 40.0 mm | 1.6 in | 40.0 mm | 1.6 in | 40.0 mm | 1.6 in | 40.0 mm | 1.6 in | ||||||||||
0 | trail | 125.8 mm | 5.0 in | 125.8 mm | 5.0 in | 125.8 mm | 5.0 in | 125.8 mm | 5.0 in | ||||||||||
P | Fork length | 571.0 mm | 22.5 in | 571.0 mm | 22.5 in | 571.0 mm | 22.5 in | 571.0 mm | 22.5 in | ||||||||||
Q | Maximum Seatpost Insertion | 173.0 mm | 6.8 in | 204.0 mm | 8.0 in | 234.0 mm | 9.2 in | 265.0 mm | 10.4 in | ||||||||||
R | Crank Length | 170.0 mm | 6.7 in | 170.0 mm | 6.7 in | 170.0 mm | 6.7 in | 170.0 mm | 6.7 in |