Stále rychlý, ale ještě schopnější
Náš SuperSix byl vždy synonymem rychlosti a jinak tomu není ani u nové verze SE, jež je připravena čelit bahenním lázním, rozbitým travnatým povrchům a přejezdům v písku.
CANNONDALE Super Six EVO SE
Klíčové vlastnosti
- Lehký, odolný, rychlý karbonový rámový set s velkým prostorem pro pláště
- Ram Rival AXS bezdrátová elektronická skupina / Rival hydraulické kotoučové brzdy
- DT Swiss CR-1600 Spline kola s 40c plášti / HollowGram KNOT karbonová sedlovka
Hladká rychlost
Ať už se zdá, že aerodynamické tvarování rámových trubek jejen zanedbatelným detailem, proč této výhody nevyužít i mezicyklokrosovými páskami?
Hbitost. Stabilita. Trakce.
Explozivní zrychlení díky krátké zadní stavbě. Neskutečnýpoměr stability ve vysokých rychlostech a dechberoucí hbitosti vtechnických pasážích. Vystartujte na čele a udržte se tam.
Více místa. Vyšší rychlost.
Rozšířená prostupnost vidlice a rámu (13 mm na každé straněpři osazení UCI schválenou šířkou pláště 33 mm) znamená lepšíprůchodnost v blátivých podmínkách, vyšší rychlost a méně zastávekna servis či výměnu kola.
Technologie
Speed Shapes
Osvědčené na nejrychlejším silničním kole na světě, naše aerodynamické zkušenosti přinášejí novou úroveň rychlosti pro vaši jízdu na různém povrchu.
Smooth Operator
Spojili jsme elegantně plynulou kvalitu jízdy kola SuperSix EVO s progresivním ovládáním naší cyklokrosové závodní geometrie a dosáhli tak výsostně jisté a pohodlné jízdy.
Clearly Capable
Ať už potřebujete průchodnost v blátě na cyklokrosové trati, nebo pořádný dezén na drsnou a rozbitou šotolinovou trať, pro 45mm pláště je tu místo - jen kdyby se k tomu postavila UCI.
Speed Release Equipped
Průchozí osy Speed Release umožňují rychlejší a snadnější výměnu kola - navíc osa zůstává v kole, takže se nemusíte bát, že ji zapomenete na parkovišti.
Geometrie OutFront
Testována na okruhu Světového poháru a v epických závodech na šotolině, je to vše o stabilitě ve vysoké rychlosti a obratnosti v nízké rychlosti s volným hlavovým úhlem a hbitou postavou na trailu. Neboli to, co přirovnáváme k jistotě posilovače řízení na naší osvědčené progresivní geometrii.
Specifikace
Model | |
Platforma | SuperSix EVO SE |
Název modelu | SuperSix EVO SE |
SKU | C17102U |
Rámová sada | |
Rám | SuperSix EVO CX Carbon, internal cable routing w/ Switchplate, 12x142mm Speed Release thru-axle, SAVE, PF30-83 Ai, flat mount disc, integrated seatpost binder |
Vidlice | SuperSix EVO CX Carbon, SAVE, integrated crown race, 12x100mm Speed Release thru-axle, flat mount disc, internal routing, 1-1/8" to 1-1/2", 55mm offset |
Hlavové složení | Integrated, 1-1/8" - 1.5" |
Pohon | |
Zadní měnič | SRAM Rival eTap AXS |
Přední měnič | SRAM Rival eTap AXS, braze-on |
Řazení | SRAM Rival eTap AXS HRD |
Řetěz | SRAM Rival, 12-speed |
Kliky | SRAM Rival DUB X-Range, 46/33 |
Převodník | SRAM Rival XG-1250, 12-speed 10-36 |
Středové složení | SRAM DUB PF30A Road 83mm, Cannondale Ai |
Brzdy | |
Brzdy | SRAM Rival hydraulic disc, 160/160mm Paceline rotors |
Brzdové páky | SRAM Rival eTap AXS HRD |
Kola | |
Ráfky | DT Swiss CR-1600 SPLINE, 25h, tubeless ready |
Dráty | DT Swiss Aero Comp straight-pull (Ai Offset Dish - Rear) |
Pláště | Vittoria Terreno Dry TNT, 700x40c, tubeless ready |
Velikost plášťů | 40 |
Průměr kola | 700c |
Náboje | (F) DT Swiss 350, straightpull, 12x100mm centerlock / (R) DT Swiss 350 with Ratchet System 18, straightpull, 12x142mm Ai centerlock |
Plášť přední | Vittoria Terreno Dry TNT, 700x40c, tubeless ready |
Plášť zadní | Vittoria Terreno Dry TNT, 700x40c, tubeless ready |
Komponenty | |
Řídítka | Cannondale 2, 6061 Alloy, Compact |
Představec | Cannondale 2, 6061 Alloy, 31.8, 7° |
Gripy | Cannondale Bar Tape, 3.5mm |
Sedlo | Prologo Dimension AGX, Tirox |
Sedlovka | HollowGram 27 SL KNØT, Carbon, 2 bolt clamp, 330mm, 0mm offset (46cm), 15mm offset (51-58cm) |