Od prvopočátku bylo naším cílem zkonstruovat výjimečné gravel & adventure kolo. Jediné kolo, které by zvládlo všechno. Být nejrychlejší na asfaltu, komfortní v drsném terénu a optimálně ovladatelné, když začne jít do tuhého. Addict Gravel je zřejmě nejrychlejší, nejschopnější a nejzábavnější kolo, jaké se nám kdy povedlo. Jen zkuste zapomenout na každodenní rutinu a zjistěte, kam vás silnice, vlastně šotolina, zavede!
Kolo SCOTT Scale Gravel RC
Scale Gravel RC se zrodil proto, aby mohli dobrodruzi na své výpravy vyjíždět v pohodě. Je lehký, hbitý a dlouhé vzdálenosti v různém terénu zvládne hezky svižně. Navíc nabízí mnoho možností instalace doplňků. Ať už se chystáte kamkoli, vždy se tam dostanete včas.
Klíčové vlastnosti
- Karbonový rám Scale HMF
- Pevná vidlice Scale HMF
- Sada SRAM X0 AXS Transmission, wattmetr
- Diskové brzdy SRAM Motive 4 Piston
- Sada kol Syncros Silverton GR TR
- Pláště Schwalbe Thunder Burt Foldable
- Karbonové komponenty Syncros
Technologie

Konstrukce monokok
Monokoková konstrukce nového Scalu RC umožňuje vyrábět hlavní část kola - přední rámový trojúhelník - s pomocí jen jediné formy. Díky odborným znalostem v oblasti karbonu je nový Scale tvořen jen 3 samostatnými kusy lisovanými společně. To se přímo promítá do vyšší úrovně efektivity, zásluhou menšího počtu spojů, a tedy nižší hmotnosti, při zachování vynikající tuhosti - a na to se u závodních kol s pevným rámem vždy zaměřujeme. Monokoková konstrukce rámu, uvažovaného jako jeden systém, umožňuje odolávat silám jako celek.

Servisní vstup
Servisním vstupem s krytem na spodní rámové trubce se lze snadno dostat dovnitř rámu bez nutnosti demontáže středového složení. Údržba rámu je s ohledem na vedení kabeláže jednoduchá.

Dutá konstrukce patky
Vyspělá dutá konstrukce patky umožňuje integrovat upnutí osy z vnitřní strany patky rámu a hlava osy tak zůstává v jedné rovině s povrchem rámu. Tak mohla vzniknout co nejlehčí konstrukce a zároveň je zachován čistý design. Zatímco se zásluhou nové konstrukce patky podařilo přímo snížit hmotnost o 7,5 g, optimalizovaný design upřednostňuje užší konstrukci zadního trojúhelníku, díky čemuž se následně podařilo v této oblasti rámu (HMX-SL) snížit hmotnost o 20 g.
Technická specifikace
Rám | Scale Carbon HMF Adjustable head angle, Syncros Cable Integration System Advanced Shock & Standing Damping System BB92, UDH Interface, 12x148mm with 55mm Chainline |
Vidlice | Scale Rigid HMF Postmount Disc Standard Tapered Carbon steerer |
Přehazovačka | SRAM X0 Eagle AXS Transmission 12 Speed Wireless Electronic Shift System |
Řazení | SRAM AXS Rocker Pod Controller |
Kliky | SRAM X0 Eagle Transmission Spindle Power Meter, DUB, 55mm CL, 34T |
Vodítko řetězu | SCOTT custom |
BB-Set | SRAM DUB PF 92 MTB Wide, shell 41x92mm |
Řetěz | SRAM CN X0 Eagle Transmission |
Kazeta | SRAM X0 Eagle XS 1295 Transmission 10-52 |
Brzdy | SRAM Motive Silver 4-Piston Disc |
Rotor | SRAM HS2 CL Rotors 180/F and 160/R |
Řidítka | Syncros Fraser iC SL XC Carbon -20° rise, back sweep 8°, 740mm Syncros Performance XC lock-on grips |
Sedlovka | Syncros Duncan 1.0 Carbon, 10mm offset 31.6x400mm |
Sedlovka | Syncros Belcarra V2.0 Cut Out CRMO rails |
Hlavové složení | Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System +-0.6° head angle adjustment ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB |
Sada kol | Syncros Silverton 1.0X CL F: 15x110mm, R: 12x148mm Tubeless ready Carbon rim 28H, XD Driver Syncros Axle w/Removable Lever with 6mm Allen, T30 and T25 Tools |
Přední plášť | Schwalbe Thunder Burt 29x2.35" EVO Super Ground, TLE, 67EPI, Addix Speed |
Zadní plášť | Schwalbe Thunder Burt 29x2.35" EVO Super Ground, TLE, 67EPI, Addix Speed |
Extra | SRAM AXS Powerpack |
Příslušenství | Spirgrips+ Inner Bar ends Milkit Tire Sealant |
Hmotnost v kg (cca) | 9.1 (Tubless setup) |
Hmotnost v lb (cca) | 20.06 (Tubless setup) |
Max. systémová hmotnost | 120kg Celková hmotnost zahrnuje kolo, jezdce, vybavení a případné další zavazadlo |
Geometrie
S | M | L | XL | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | head tube angle / angle tube de direction | 67.9 ° | 67.9 ° | 67.9 ° | 67.9 ° | ||||||||||||||
B | head tube length / hauteur tube de direction | 90.0 mm | 3.5 in | 95.0 mm | 3.7 in | 110.0 mm | 4.3 in | 120.0 mm | 4.7 in | ||||||||||
C | top tube horizontal / longueur horizontale tube supérieur | 575.0 mm | 22.6 in | 600.2 mm | 23.6 in | 626.0 mm | 24.6 in | 656.5 mm | 25.8 in | ||||||||||
D | standover height / hauteur entre-jambes | 752.0 mm | 29.6 in | 781.0 mm | 30.7 in | 800.0 mm | 31.5 in | 835.1 mm | 32.9 in | ||||||||||
E | BB offset / deport axe de pédalier | -62.0 mm | -2.4 in | -62.0 mm | -2.4 in | -62.0 mm | -2.4 in | -62.0 mm | -2.4 in | ||||||||||
F | BB height / hauteur axe de pédalier | 313.0 mm | 12.3 in | 313.0 mm | 12.3 in | 313.0 mm | 12.3 in | 313.0 mm | 12.3 in | ||||||||||
G | wheel base / entraxe roues | 1,105.4 mm | 43.5 in | 1,131.1 mm | 44.5 in | 1,158.0 mm | 45.6 in | 1,189.4 mm | 46.8 in | ||||||||||
H | BB center to toptube center / dist. boitier - milieu tube supérieur | ||||||||||||||||||
I | BB center to top of seattube / dist. boitier - sommet tube de selle | 390.0 mm | 15.4 in | 440.0 mm | 17.3 in | 480.0 mm | 18.9 in | 530.0 mm | 20.9 in | ||||||||||
J | seat angle / angle tube de selle | 75.4 ° | 75.4 ° | 75.3 ° | 75.3 ° | ||||||||||||||
K | chainstay / longueur des bases | 425.0 mm | 16.7 in | 425.0 mm | 16.7 in | 425.0 mm | 16.7 in | 425.0 mm | 16.7 in | ||||||||||
L | reach / reach | 418.5 mm | 16.5 in | 442.3 mm | 17.4 in | 463.6 mm | 18.3 in | 491.2 mm | 19.3 in | ||||||||||
M | stack / stack | 600.3 mm | 23.6 in | 604.9 mm | 23.8 in | 618.9 mm | 24.4 in | 628.1 mm | 24.7 in | ||||||||||
N | stem length / longueur potence | 50.0 mm | 2.0 in | 60.0 mm | 2.4 in | 70.0 mm | 2.8 in | 80.0 mm | 3.1 in | ||||||||||
0 | trail / chasse au sol | 105.0 mm | 4.1 in | 105.0 mm | 4.1 in | 105.0 mm | 4.1 in | 105.0 mm | 4.1 in | ||||||||||
P | fork length / longueur fourche | 506.0 mm | 19.9 in | 506.0 mm | 19.9 in | 506.0 mm | 19.9 in | 506.0 mm | 19.9 in | ||||||||||
Q | Maximum Seatpost Insertion / Insertion maximale de la tige de selle | 160.0 mm | 6.3 in | 210.0 mm | 8.3 in | 250.0 mm | 9.8 in | 300.0 mm | 11.8 in | ||||||||||
R | Crank Length / longueur de manivelle | 170.0 mm | 6.7 in | 170.0 mm | 6.7 in | 175.0 mm | 6.9 in | 175.0 mm | 6.9 in |