MMR Tempo
Funkčnost, rychlost a pohodlí v jediném kole. Vaše městské jízdy budou s Tempo snadný úkol!
Díky 250w motoru ebikemotion si můžete vybrat tu nejpřímější cestu k cíli, aniž byste se museli obávat strmých stoupání.
Velká autonomie 250w integrované baterie a tři úrovně asistence vás bezpečně a v pořádku dovezou do cíle.
Díky designu G1, kde je pohodlí prvořadé, minimalistické linii a skvělému výběru komponentů, bude MMR Tempo vaším dokonalým partnerem do supermarketu, do práce, na snadnou jízdu městem s přáteli. nebo jen pro vypití vaší denní dávky kávy
Specifikace
Rám | Tempo- G1. AC Frame. Aluminium 6061. Hydroformed double butted. Internal Cable Routing. Flat Mount. Full Integrated battery. Press Fit. Headtube tapered 1.5 |
Vidlice | Tempo- G1 Carbon Concept Lite Fork. TA 12mm |
Hlavové složení | Ritchey Pro Integrada Tapered 1.5 |
Přehazovačka | Shimano Deore 6100 12v |
Řazení | Shimano Deore M6100 |
Brzdy | Shimano MT-200 160/160 |
Kliky | XCR Alloy C/Eje 170x40 |
Kazeta | XCR 12V 11-50 |
Řetěz | YBN 12 Speed |
Kola | XCR 7400 Hybrid DW Alloy 6063 MS |
Pláště | Hutchinson Haussman Infinity 700x37 |
Představec | Ritchey Comp 4 Axis |
Řidítka | Ritchey Comp 2x720mm |
Sedlovka | Ritchey Logic 27.2 |
Sedlo | Selle Italia X3 Boost Flow |
Gripy | MMR Double Density Ultragrip |
Motor | MAHLE Ebike Motion X35 250w |
Display | - |
Baterie | Mahle Integrada 250Wh |
Geometrie

G1 Endurance Geometries
Navrženo pro dlouhé dny v sedle, kdy zapomenete, kolik hodin trávíte na kole. Naši inženýři mysleli na cyklisty, kteří hledají pohodlnou jízdu na kole méně aero než u jiného modelu, kde musí být vaše tělo efektivnější vůči větru.
S kratším dosahem a vyšším Stackem je G1 navržena pro cyklisty, kteří mají za cíl dojet tak daleko, jak jen mohou.
L ejes(A) | 983 | 1007 | 1024 | 1042 |
L tubo superior(B) | 499 | 525 | 545 | 565 |
L tubo virtual(C) | 513 | 540 | 562 | 580 |
L tubodirección(D) | 105 | 130 | 155 | 180 |
L centro/centro(E) | 460 | 490 | 510 | 550 |
L centro/tope(F) | 510 | 540 | 560 | 600 |
L vainas(G) | 430 | 430 | 430 | 430 |
L avance(H) | 45 | 45 | 45 | 45 |
H pedalier(I) | 67 | 67 | 67 | 67 |
ß dirección(J) | 72º | 72º | 72º | 72º |
ß tubo vertical(K) | 74º | 73.5º | 73º | 73º |
Reach(L) | 364 | 375 | 385 | 395 |
Stack(M) | 534 | 558 | 580 | 605 |