
Gambler byl navržen, aby vynikal na nejnáročnějších sjezdových tratích světového poháru. Na prudké technické trasy se doslova třese, stejně tak jako Brendan Fairclough a Neko Mulally, kteří na něm jezdí.
Horské kolo SCOTT Gambler 10
Když se smíchá vítězný duch ze světového poháru a design našeho Gambleru RC DH, upraví se konstrukce a specifikace tak, aby vyhovovaly víkendovému výletování s partou stejně jako výjezdu ze závodní brány, získáte mimořádně zábavný a dobře vybavený Gambler 10. Ten bike jezdí hrozně rád trasu opakovaně, vyjíždí vysoko a sjíždí hluboko dolů. Primární rozdíl mezi dvěma nastaveními spočívá na úrovni rámu. Zatímco u modelu Gambler RC je rám celokarbonový HMX, Gambler 10 má z HMX karbonu jen přední trojúhelník a zadní ze špičkového hliníku.Oblíbená vylepšení jako integrovaný tlumič, šestičep a velkou nastavitelnost najdete i zde. Gambler 10, optimalizovaný na MX kola, ale lze použít i 29“, je sjezdové kolo, které může být optimální pro každého. Nastavte si reach, délku zadní stavby, výšku středového složení, progresi tlumení a reach hlavového složení, abyste docílili ideálního setupu na cokoli, co vás během vyjížďky bude čekat.Na trati je Gambler 10 stabilní, hbitý, citlivý a řízení je díky nové progresivní geometrii intuitivní. Když se pustíte do náročnějšího terénu, nižší těžiště díky umístění nového tlumiče napomáhá k vyšší kontrole a stabilitě, abyste mohli s předstihem vyhlížet další překážku a nemuseli se soustředit na tu, kterou právě zdoláváte. Gambler 10 se hodí stejně tak na domácí vyjížďky, start závodu i cyklovýlet za pomocí shuttlu. Je to ta správná sjezdová mašina vždycky na všechno.Gambler 10 je vybaven výkonnou vidlicí RockShox BoXXer (nohy 38 mm), se vzduchovými pružinami DebonAir+ twin tube a damperem Charger 3 RC, abyste si mohli odpružení vyladit k dokonalosti. Tlumič RockShox Vivid Coil je v úvodu zdvihu neskutečně citlivý, plynule reaguje ve středu zdvihu a po velkých nárazech se vrací pozvolna díky nastavitelné hydraulické ochraně. Díky 7rychlostnímu řazení SRAM GX DH a brzdám Shimano se o stopě na trati můžete rozhodovat ve zlomku sekundy jako profíci.
Klíčové vlastnosti
- Rám Gambler HMX/hliník
- Vidlice RS Boxxer Base 200 mm
- Tlumič RS Vivid Coil Base
- Sada SRAM GX DH, 7 rychlostí
- Diskové brzdy Shimano 4 Piston
- Pláště Maxxis Assegai/DHR II 2.5" DH
Technologie

KONSTRUKCE RÁMU
Technologie integrovaného odpružení SCOTT spojuje tlumiče a spojovací prvky nízko a uprostřed, takže kolo zůstává klidné i ve vysokých rychlostech a zatáčky projíždí jako po kolejích. Tajná omáčka modelu Gambler kombinuje tuhost a poddajnost, což vám dává jistotu, že můžete jet rychleji a ostřeji. Optimalizací chování pružení pro lepší vedení kola a tlumení nežádoucího chvění a zároveň zesílením oblasti BB udržuje odpružení izolované a přenos síly maximální pro sprinty s plným nasazením. Výsledek? Šíleně rychlé kolo, na kterém mohou koncoví zákazníci i sportovci jet naplno, při každém výběhu.

ZAVĚŠENÍ SE 6 TYČEMI
Šestipaprskové uspořádání nabízí 210 mm zdvihu s vyšší úrovní optimalizace, což nám umožňuje nezávisle vyladit charakteristiku odpružení a dosáhnout tak méně kompromisů a dokonale vyvážené jízdy. Dostává se do sladkého bodu mezi režimem plného pluhu a efektivním vracením energie při pumpování. Vytočením anti-squat a anti-rise na předvídatelnou úroveň zachováváme ideální míru páky a maximalizujeme použitelný rozsah nastavení pro různé styly jezdců a nastavení odpružení.

NÁRAZOVÁ DOSTUPNOST
Zcela nový model Gambler je konstruován tak, aby dokázal pohánět jakýkoli tlumič - cívkový nebo vzduchový, žádný problém. Díky snadnému přístupu k nastavení a hardwaru přes přední a zadní kryt rámu jsou změny nastavení a výměna tlumičů hračkou.

KRYTY RÁMŮ
Kryty rámu jsou více než jen snadno přístupné k nastavení tlumičů a hardwaru a chrání tlumiče před prachem, blátem a plnou zimou na stezce. Kryt spodní trubky je vyroben tak, aby vydržel nárazy a váš rám nemusel. Navíc je v něm uložen multitool Syncros - vytočte si odpružení nebo utáhněte šrouby za chodu.

NASTAVITELNOST V 5 SMĚRECH
Moderní závodní kolo se musí přizpůsobit vašemu stylu, trati i podmínkám. To je to, co odlišuje rychlou jízdu od rychlejší. Gambler vám dává výhodu, že můžete vyladit své nastavení bez nežádoucích vedlejších účinků. Díky pěti nezávislým nastavením - dosahu, délky řetězové vzpěry, výšky BB, míry páky a velikosti kola - můžete vytočit dokonalou souhru mezi vámi a vaším kolem, která vám zajistí jistotu a rychlost, když ji potřebujete.

UKAZATEL CESTY
Díky vestavěnému indikátoru zdvihu je nastavení hračka - můžete si nastavit dokonalé prohnutí a přesně sledovat, jaký zdvih používáte. Dolaďte si pružení, upravte koncový zdvih a vyjeďte z brány s plným nasazením.

KABELOVÉ TRASY
Rozlučte se s chaosem v kabelech - díky novému vedení trubek v trubkách je výměna kabelů rychlá a bezproblémová. Už žádné chrastění, žádné bolesti hlavy - jen čisté linie a tichá jízda. Navíc díky více portům můžete snadno přepínat mezi standardním a moto brzdovým nastavením. Elegantní, vyladěné a připravené na závody světového poháru.
Technická specifikace
| Rám | Gambler Carbon HMX Mainframe, Alloy 6061 Swingarm, Integrated Suspension Technology, 6 Link Kinematic, Reach_BB height_CST length Adjust, UDH Interface, BB107, 12x157mm, MX Ready |
| Vidlice | RockShox Boxxer Base, Rush RC /Comp. Reb. adjust, 52mm Offset 20mm Boost thru axle, 200mm Travel |
| Tlumič | RockShox Vivid Coil, rebound Adj. Custom tune, 250x75mm |
| Přehazovačka | SRAM GX DH Short cage, 7 Speed |
| Řazení | SRAM GX DH Trigger Shifter, 7 Speed |
| Kliky | SRAM Descendant DH DUB 34T Steel chainring DM, 165mm |
| Vodítko řetězu | MRP TR2 Upper Guide, SCOTT Gambler integrated Bashguard |
| BB-Set | SRAM DUB PF MTB107 Shell 107x41mm |
| Řetěz | KMC X11 |
| Kazeta | SRAM CS PG-720 DH 11-25 |
| Brzdy | Shimano MT520 4 Piston Disc |
| Rotor | Shimano SM-RT76, 6 Bolt, 203mm |
| Řidítka | Syncros Hixon 1.5 DH 31.8mm, 15mm Rise, 8°, 800mm Syncros Endurance lock-on grips |
| Představec | Syncros DH1.5 31.8mm, Direct Mount 50mm |
| Sedlovka | Syncros DH2.0, 31.6mm, Alloy6061 |
| Sedlovka | Syncros Kaslo 2.0 Crmo Rails |
| Hlavové složení | Syncros-Acros Gambler Semi integrated, ZS56/28.6-ZS56/40 |
| Přední náboj | Formula DHL-93 Boost, 110x20mm thru axle |
| Zadní náboj | Formula DHL-157 157x12mm thru axle, sealed bearings |
| Výplet | DT Swiss Industry, 2.0 black |
| Ráfky | Alexrims MD30 Disc, 29"front, 27.5"rear, 32H black, Tubeless Ready |
| Přední plášť | Maxxis Assegai 29x2.5", 2x60TPI, DH, TR, 3C Maxx Grip |
| Zadní plášť | Maxxis DHR II 27.5x2.5", 2x60TPI, DH, TR, 3C Maxx Terra |
| Hmotnost v kg (cca) | 17.54 (Tubless setup) |
| Hmotnost v lb (cca) | 38.67 (Tubless setup) |
| Max. systémová hmotnost | 130kg Celková hmotnost zahrnuje kolo, jezdce, vybavení a případné další zavazadlo |
Geometrie

| M | M | L | L | XL | XL | ||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| LOW BB Setting / position de boitier Basse | High BB Setting / position de boitier haute | LOW BB Setting / position de boitier Basse | High BB Setting / position de boitier haute | LOW BB Setting / position de boitier Basse | High BB Setting / position de boitier haute | ||
| A | head tube angle | 62.5 ° | 63.5 ° | 62.5 ° | 63.5 ° | 62.5 ° | 63.5 ° |
| B | head tube length | 110.0 mm | 110.0 mm | 110.0 mm | 110.0 mm | 110.0 mm | 110.0 mm |
| C | top tube horizontal | 608.0 mm | 602.0 mm | 633.0 mm | 627.0 mm | 658.0 mm | 652.0 mm |
| D | standover height | 312.0 mm | 312.0 mm | 312.0 mm | 312.0 mm | 312.0 mm | 312.0 mm |
| E | BB offset | -14.0 mm | 1.5 mm | -14.0 mm | 1.5 mm | -14.0 mm | 1.5 mm |
| F | BB height | 345.0 mm | 361.0 mm | 345.0 mm | 361.0 mm | 345.0 mm | 361.0 mm |
| G | wheel base | 1,278.0 mm | 1,275.0 mm | 1,303.0 mm | 1,300.0 mm | 1,328.0 mm | 1,325.0 mm |
| H | BB center to toptube center | ||||||
| I | BB center to top of seattube | 405.0 mm | 405.0 mm | 405.0 mm | 405.0 mm | 405.0 mm | 405.0 mm |
| J | seat angle | 76.0 ° | 77.0 ° | 76.0 ° | 77.0 ° | 76.0 ° | 77.0 ° |
| K | chainstay | 464.0 mm | 460.0 mm | 464.0 mm | 460.0 mm | 464.0 mm | 460.0 mm |
| L | reach | 433.0 mm | 445.0 mm | 458.0 mm | 470.0 mm | 483.0 mm | 495.0 mm |
| M | stack | 648.0 mm | 639.0 mm | 648.0 mm | 639.0 mm | 648.0 mm | 639.0 mm |
| N | stem length | 40.0 mm | 40.0 mm | 40.0 mm | 40.0 mm | ||
| 0 | trail | 611.0 mm | 129.0 mm | 137.0 mm | 129.0 mm | 137.0 mm | |
| P | fork length | 165.0 mm | 611.0 mm | 611.0 mm | 611.0 mm | 611.0 mm | 129.0 mm |
| Q | Maximum Seatpost Insertion | 165.0 mm | 165.0 mm | 165.0 mm | 165.0 mm | 165.0 mm | 611.0 mm |
| R | Crank Length | 165.0 mm | 170.0 mm | 170.0 mm | 170.0 mm | 165.0 mm |
