
NS BIKES Synonym TR 1
- Lehký karbonový rám
- Jedinečná geometrie, která nemá v této kategorii obdoby
- Zdvih předního kola 120 mm / zadního kola 120 mm
- Tovární vidlice Fox 34 Step Cast
- Tovární tlumič FOX DPS
- Duální ovládání vidlice a tlumiče
- 12rychlostní přehazovačka SRAM X01 Eagle read
- Tovární teleskopická sedlovka FOX Transfer
- Karbonová řídítka lite mini-riser NS
- Lehká kola NS x Hunt straight pull
Když jsme Synonym uvedli na trh, lidé nevěřícně kroutili hlavou. Tohle kolo bylo na míle daleko od všech ostatních kol s krátkým zdvihem. Ultra malý hlavový úhel, masivní reach a velmi strmá sedlová trubka nebyly u kola s krátkým zdvihem nikdy použity. Ale Synonym byl předzvěstí revoluce. Dnes všichni víme, že progresivní geometrie je správná cesta - dokonce i u lehkých XC/trailových kol! Synonym TR skutečně mění pravidla hry. Radikální geometrie a silná 120mm vidlice prezentované v ultralehkém balení poskytují jezdci jedinečný zážitek. Pálí traily jako nic jiného na trhu. Všechny dostupné alternativy mají buď oldschoolovou geometrii, nebo jsou těžké a pomalu šlapou. Většina jezdců, kteří toto kolo vyzkoušeli, přísahá, že na sjezdových trailech mohou jet stejně rychle jako na svých standardních, "velkých" trailových / all mountain kolech. Je to proto, že pokud nejedete na extrémně drsných trailech, limitujícím faktorem obvykle není zdvih odpružení, ale pozice, kterou jezdec na kole zaujímá, a způsob, jakým se kolo ovládá. Tento úžasný dojem z jízdy, který jezdci uvádějí, je podložen časy na měřených úsecích. Ve skutečnosti je toto kolo tak rychlé, že se mnoho jezdců rozhodlo pro verzi TR (s malými úpravami) jako svou XC závodní zbraň, místo aby se rozhodli pro specializovanou verzi RC. Model Synonym TR je postaven na celokarbonovém rámu s pružnými vzpěrami, což eliminuje potřebu těžkých čepů.
HIGHLIGHTS

RADIKÁLNÍ, BEZPRECEDENTNÍ GEOMETRIE
Nejdelší a nejvolnější XC kolo na trhu! Žádné jiné kolo se mu ani nepřibližuje!!!

PRUŽNÉ VZPĚRY
Pružné vzpěry eliminují potřebu čepu v zadním trojúhelníku. Nižší hmotnost, větší boční stabilita.

DESIGN RÁMU
Krásné linie George Dabrowského. Designér oceněných kol Rondo.
Specifikace
Rám: | NS Synonym, superlite carbon fibre w/ 120mm travel |
Velikost: | S,M,L,XL |
Zadní odpružení: | Fox Factory Float DPS 2pos remote lockout, push-to-unlock, Evol LV Trunnion 165x42.5 |
Vidlice: | Fox Factory 34 Step Cast Float FIT4, 120mm travel, 2pos remote lockout w/ Open Mode Adj, push-to-unlock, 15x110mm Boost, 1.5 tapered steerer tube, 44mm offset |
Hlavové složení: | FSA NO.42/47/ACB |
Představec: | Synonym Trail 31.8 (S: 50, M, L & XL: 60mm), angle +5° |
Řídítka: | NS Licence Carbon Mini Rise Lite 31.8, 760mm, 15mm rise |
Gripy: | NS Hold Fast supersoft |
Sedlovka: | Fox Transfer Factory S: 120mm, M, L, XL: 150mm |
Sedlo: | WTB Volt Medium Cromoly |
Přední brzda: | Sram Level TLM, 180mm |
Zadní brzda: | Sram Level TLM, 180mm |
Páčky: | Sram Level TLM |
Ráfky: | NS Bikes x Hunt 30 29", 32h, tubeless ready |
Špice: | Straight Pull Spokes |
Přední náboj: | NSBikesxHunt straight pull 110x15mm Boost (sealed bearings) |
Zadní náboj: | NSBikesxHunt straight pull 148x12mm Boost (sealed bearings) |
Přední / Zadní pláště: | Maxxis Recon 2.4WT EXO/TR / Maxxis Ikon 2.35 EXO/TR |
Kliky: | Sram X1 Carbon DUB 170mm 34t (XL size 175mm) |
Spodní pouzdro: | Sram DUB Press Fit BB92 |
Pedály: | / |
Řetěz: | Sram GX Eagle, 12 spd |
Vodítko řetězu: | / |
Přehazovačka: | Sram X01 Eagle type 3 12spd |
Řazení: | Sram GX Eagle, 12spd |
Kazeta: | Sram XG-1275, 10-50t 12 speed |
Hmotnost (kg): | 11.9 (vel. M, bezdušové provedení) |
Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění. Skutečné barvy a design se mohou mírně lišit od obrázků na webových stránkách. |
Geometrie
Synonym TR 1 | S | M | L | XL | |
Wheel | size | 29" | |||
Fork | travel | 120 | 120 | 120 | 120 |
Reach | mm | 436 | 466 | 491 | 511 |
in | 17.2 | 18.3 | 19.3 | 20.1 | |
FC | mm | 732 | 766 | 796 | 824 |
in | 28.8 | 30.2 | 31.3 | 32.4 | |
Standover | mm | 754 | 753 | 753 | 754 |
in | 29.7 | 29.6 | 29.6 | 29.7 | |
Stack | mm | 590 | 599 | 614 | 632 |
in | 23.2 | 23.6 | 24.2 | 24.9 | |
Effective TT | mm | 582 | 615 | 644 | 667 |
in | 22.9 | 24.2 | 25.4 | 26.3 | |
Actual TT | mm | 548 | 580 | 611 | 640 |
in | 21.6 | 22.8 | 24.1 | 25.2 | |
Seat tube | mm | 410 | 440 | 490 | 540 |
in | 16.1 | 17.3 | 19.3 | 21.3 | |
Chain stays | mm | 438 | 438 | 438 | 438 |
in | 17.2 | 17.2 | 17.2 | 17.2 | |
BB rise | mm | -38 | -38 | -38 | -38 |
in | -1.5 | -1.5 | -1.5 | -1.5 | |
BB height | mm | 326 | 326 | 326 | 326 |
Headtube | angle | 66.0 | 66.0 | 66.0 | 66.0 |
ST angle | effective | 76.0 | 76.0 | 76.0 | 76.0 |
Wheelbase | mm | 1167 | 1201 | 1232 | 1260 |
in | 45.9 | 47.3 | 48.5 | 49.6 |