-kenta.jpg)
MMR Kenta 70 Carbon N Chrome
Díky rámu společnému s modelem SL představuje nová Kenta vyváženou volbu pro ty, kteří hledají maximální výkon. Náš vývojový koncept G3 inspiroval moderní celokarbonový rám se sportovní a všestrannou geometrií.

Díky rámu společnému s modelem SL představuje nová Kenta vyváženou volbu pro ty, kteří hledají maximální výkon. Náš vývojový koncept G3 inspiroval moderní celokarbonový rám se sportovní a všestrannou geometrií.

Tužší a lehčí, s celokarbonovým rámem a zvětšeným hlavním čepem, který zajišťuje dokonalou rovnováhu mezi ovladatelností a obratností. Obnovená geometrie se promítá do výjimečného zážitku z jízdy, který podtrhuje jeho sportovní charakter.

Kenta, stejně jako její starší sestra, je díky krátkým řetězovým vzpěrám, 110mm odpružení a úhlu řízení (69°) ideální volbou mezi všestranností, reaktivitou a ovladatelností. Skryté vedení lanek, univerzální dropout SRAM nebo vodítko řetězu vložené do hlavního čepu dále dotvářejí toto mistrovské dílo.

Vydali se na cestu za výjimečným.
Specifikace
| Model 70 | |
| Rám | Kenta- G3 Carbon Concept Lite Frame. High Modulus carbon fiber. Monocoque. TA 12mm. Internal Cable Routing. Boost. Post Mount. Flexion 4 pivot. E+ Compatible. Press Fit. Head tube Tapered 1.5 |
| Vidlice | RockShox Judy Silver Air RL 29 100mm Boost |
| Tlumič | Rockshox Deluxe Select+ RL |
| Představec | Ritchey Pro Integrada 1.5 |
| Řazení | Shimano Deore M6100 12V |
| Brzdové páky | Shimano Deore M6100 12V |
| Brzdy | Shimano MT-200 180/160 |
| Kliky | Shimano MT-5101 34T |
| Kazeta | Shimano Deore M6100 10/51 12V |
| Řetěz | Shimano Deore M6100 12V |
| Kola | XCR-TR 9800 15-12 Boost MS |
| Pláště | Hutchinson Cobra 29 2.10 |
| Představec | Ritchey Comp 4 Axis |
| Řídítka | Ritchey Comp 2X 9° 720mm |
| Sedlovka | Ritchey Comp Zero |
| Sedlo | San Marco Shortfit Wide |
| Gripy | Ritchey WCS Evergrip Silicone |
Geometrie
G3 RACING GEOMETRIES
Díky našim rozsáhlým zkušenostem z vrcholových soutěží jsme vyvinuli geometrii G3, která uživateli umožňuje agresivní, neuvěřitelně rychlou a hbitou pozici, aniž by však zanedbávala pro naše inženýry velmi důležitý faktor - pohodlí.
| S | M | L | ||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| L ENTREPIERNA (cm) | 87 | |||||
| ESTATURA (cm) | 180 | |||||
| L Wheelbase (A) | 1108 | 1138 | 1169 | |||
| L Top Tube (B) | - | - | - | |||
| L Virtual Tube (C) | 562 | 590 | 618 | |||
| L Head Tube (D) | 90 | 105 | 120 | |||
| L CENTRE/CENTRE (E) | - | - | - | |||
| L SEAT/TUBE (F) | 430 | 457 | 509 | |||
| L CHAINSTAY (G) | 435 | 435 | 435 | |||
| L TRAIL (H) | 51 | 51 | 51 | |||
| BB DROP (I) | 50 | 50 | 50 | |||
| SS HEAD ANGLE (J) | 69o | 69o | 69o | |||
| SEAT ANGLE (K) | 76o | 76o | 76o | |||
| REACH (L) | 415 | 440 | 465 | |||
| STACK (M) | 588 | 602 | 616 | |||
| TRAIL (N) | 89 | 89 | 89 |
