SCOTT Spark 910 (Scratch Grey), vel. L

Kód: SCO4255648343010
Novinka
148 190 Kč
Na dotaz
Položka byla vyprodána…
Když se řekne dokonalé horské kolo, co si představíte? My určitě Spark 910. Ptáte se proč? No, kromě toho, že je rychlý, lehký a ultra schopný ve všech typech terénu, ještě strašně dobře vypadá. Trailový bajk s malým zdvihem? Downcountry model? Příležitostně závodní kolo? Klidně mu říkejte, jak chcete. My jen dodáváme, že je to zatraceně dobré horské kolo.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Scott Spark

Spark nejsou jen jedny z nejúspěšnějších celoodpružených kol na okruhu světového poháru, řadí se zároveň k nejoblíbenějším modelům SCOTT mezi amatérskými cyklisty. Kola jsou lehká, schopná a rychlá - splňují vše, o čem cross-country jezdci sní.

Horské kolo SCOTT Spark 910

Když se řekne dokonalé horské kolo, co si představíte? My určitě Spark 910. Ptáte se proč? No, kromě toho, že je rychlý, lehký a ultra schopný ve všech typech terénu, ještě strašně dobře vypadá. Trailový bajk s malým zdvihem? Downcountry model? Příležitostně závodní kolo? Klidně mu říkejte, jak chcete. My jen dodáváme, že je to zatraceně dobré horské kolo.

Klíčové vlastnosti

  • Karbonový rám Spark HMF
  • Vidlice FOX 36SL Float P. Elite 140 mm
  • TLumič FOX Nude 6T EVOL, TwinLoc, 120 mm
  • Sada Shimano XT Di2, 12 rychlostí
  • Diskové brzdy Shimano XT 4 Piston
  • Sada kol Syncros Silverton 2.0 TR
  • Pláště Maxxis Forekaster Foldable
  • Teleskopická sedlovka Syncros, komponenty Syncros CF

Technologie

Patentovaná integrovaná technologie tlumení
Patentovaná integrovaná technologie tlumení

Platforma integrovaného tlumiče umožňuje vyladit tlumicí vlastnosti, aniž by došlo k ovlivnění hmotnosti. Při práci s koly na takové úrovni, je koncepce mezního řešení často ještě daleko důležitější.Na optimální výkon tlumiče, musí být přenos síly co nejpřímější. V průběhu komprese tlumiče se chceme vyhnout jakýmkoli neefektivním pohybům, jinými slovy bočním pohybům (do stran, do směru zdvihu). Integrovaný tlumič to řeší hned několika způsoby. Zaprvé, konstrukce rámu v oblasti tlumiče a uchycení trunnion může být navržena jako daleko pevnější, což nežádoucí pohyb omezuje a zároveň přispívá k účinnějšímu přenosu síly. Do čepu na sedlové trubce můžeme také přidat mnohem větší ložiska, čímž tuto část ještě zesílíme a nežádoucí pohyb také omezíme. Prostřednictvím integrované technologie odpružení můžeme konstruovat rámy s níže umístěným tlumičem, tedy s níže položeným těžištěm. Ve výsledku je kolo ovladatelnější a stabilnější, z čehož pro jezdce plyne daleko jistější jízda. Ačkoliv se tyto změny mohou samostatně jevit jen jako menší vylepšení, v celkovém součtu vedou k daleko efektivnějšímu výkonu tlumiče. Kromě toho je tlumič plně chráněn před vnějšími vlivy. Závod v dešti? Nevadí, tlumič bude pokračovat v práci na plný výkon bez ohledu na vodu. 

Snadný přístup k tlumiči
Snadný přístup k tlumiči

K tlumiči se lze dostat přes oblast středového složení přístupovým otvorem. Dá se tak snadno nastavit tlak v tlumiči, odskok i komprese a také instalovat nebo vyměnit kabel k systému tlumení TwinLoc.

Koncepce tlumení Single Pivot
Koncepce tlumení Single Pivot

Celoodpružené kolo nebude mít nikdy úspěch bez dobrého designu odpružení. Když jsme se poprvé projeli na Sparku s jednočepovou konstrukcí, zamilovali jsme se do ní. I po letech jsme stále přesvědčeni, že z technického hlediska dnešního cross country závodění a na rychlé singltreky je to ta nejlepší koncepce. Rozložení tlumení u Sparku má velmi specifickou a osvědčenou kinematiku a menší neodpruženou hmotu. Použití pružného čepu na zadní vzpěře je ideální řešení u kol se zdvihem v tomto rozsahu. Umožňuje zachovat velmi nízkou hmotnost celého systému a při tom zaručuje optimální výkon tlumení.

Nastavitelný hlavový úhel
Nastavitelný hlavový úhel

U nového Sparku si můžete změnit hlavový úhel o 0,6 stupňů - volnější nebo ostřejší, aniž byste museli zkracovat kabeláž nebo odvzdušňovat brzdy. Musíte jen odmontovat řídítka, otočit misky hlavového složení o 180 stupňů a znovu namontovat.

Multiklíč v zadní ose
Multiklíč v zadní ose

Torx v zadní ose patří k našim kolům neodmyslitelně již roky a tentokrát jde ještě o něco lepšího. T25, T30 a inbus - vše v jednom! S touto trojicí si můžete vždy přizpůsobit veškeré příslušenství s čepy a víceméně i vše ostatní, co se na kole dá nastavit. 

Technická specifikace

Rám Spark Carbon HMF
Integrated Suspension Technology
Flex Pivot, Adjustable head angle
Syncros Cable Integration System
BB92, UDH Interface, 12x148mm with 55mm Chainline
Vidlice FOX 36SL Float Performance Elite Air Grip SL
3-Modes, Kabolt 15x110mm Axle
44mm offset, tapered steerer, Reb. Adj., Lockout
140mm travel
Tlumič FOX NUDE 6T EVOL Trunnion
SCOTT custom w. travel, geo adj.
3 modes: Lockout-Traction Control-Descend
Low Speed Adj., Custom large Air volume, Reb. Adj.
Bearing Hardware, Travel 120-80-Lockout, T165X45mm
Ovládací systém SCOTT TwinLoc Technology
Suspension & Dropper Remote
3 Suspension modes
Přehazovačka Shimano XT Di2 RD-M8250 SGS, 12 Speed
Wireless Electronic Shift System
Řazení Shimano XT Di2 SW-M8250-IR
Ispec EV clamp
Kliky Shimano XT FC-M8200-1
Hollowtech 2
55mm CL, 32T
Vodítko řetězu SCOTT custom
BB-Set Shimano XT BB-7141, shell 41x92mm
Řetěz Shimano XT CN-M8100
Kazeta Shimano XT CS-M8200-12, 10-51 T
Brzdy Shimano XT M8220 4 Piston Disc
Rotor Shimano RT-CL700 , F&R 180mm
Řidítka Syncros Fraser iC SL DC Carbon, 0° rise, back sweep 8°, mini Rise, 760mm
Syncros Performance XC lock-on grips
Sedlovka S size 110mm, M size 140mm, L size 160mm, XL size 180mm
Syncros Duncan Dropper 1.5S, Travel Adjust, 31.6mm
Sedlovka Syncros Tofino 1.5 Regular
Titanium rails
Hlavové složení Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System
+-0.6° head angle adjustment
ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB
Sada kol Syncros Silverton 2.0-30 CL
F: 15x110mm, R: 12x148mm
30mm Tubeless ready rim 28H, MS Driver
Syncros Axle w/Removable Lever
with 6mm Allen, T30 and T25 Tools
Přední plášť Maxxis Forekaster, 29x2.4", 60TPI Foldable
Tubeless Ready, EXO 3C maxx Terra
Zadní plášť Maxxis Forekaster, 29x2.4", 60TPI Foldable
Tubeless Ready, EXO 3C maxx Terra
Extra Shimano Di2 Powerpack
Příslušenství Tire Sealant
Hmotnost v kg (cca) 12.6 (Tubless setup)
Hmotnost v lb (cca) 27.78 (Tubless setup)
Max. systémová hmotnost 130kg
Celková hmotnost zahrnuje kolo, jezdce, vybavení a případné další zavazadlo

Geometrie

Geometrie Horské kolo SCOTT Spark 910

S M L XL
A head tube angle / angle tube de direction 65.8 ° 65.8 ° 65.8 ° 65.8 °
B head tube length / hauteur tube de direction 90.0 mm 3.5 in 90.0 mm 3.5 in 105.0 mm 4.1 in 115.0 mm 4.5 in
C top tube horizontal / longueur horizontale tube supérieur 561.0 mm 22.1 in 589.0 mm 23.2 in 613.0 mm 24.1 in 641.0 mm 25.2 in
D standover height / hauteur entre-jambes 759.0 mm 29.9 in 767.0 mm 30.2 in 778.0 mm 30.6 in 801.0 mm 31.5 in
E BB offset / deport axe de pédalier -43.5 mm -1.7 in -43.5 mm -1.7 in -43.5 mm -1.7 in -43.5 mm -1.7 in
F BB height / hauteur axe de pédalier 331.5 mm 13.1 in 331.5 mm 13.1 in 331.5 mm 13.1 in 331.5 mm 13.1 in
G wheel base / entraxe roues 1,145.0 mm 45.1 in 1,174.0 mm 46.2 in 1,205.0 mm 47.4 in 1,236.0 mm 48.7 in
H BB center to toptube center / dist. boitier - milieu tube supérieur
I BB center to top of seattube / dist. boitier - sommet tube de selle 415.0 mm 16.3 in 440.0 mm 17.3 in 490.0 mm 19.3 in 540.0 mm 21.3 in
J seat angle / angle tube de selle 75.7 ° 75.9 ° 76.4 ° 76.7 °
K chainstay / longueur des bases 437.5 mm 17.2 in 437.5 mm 17.2 in 437.5 mm 17.2 in 437.5 mm 17.2 in
L reach / reach 410.0 mm 16.1 in 440.0 mm 17.3 in 470.0 mm 18.5 in 500.0 mm 19.7 in
M stack / stack 607.5 mm 23.9 in 607.5 mm 23.9 in 617.7 mm 24.3 in 627.0 mm 24.7 in
N stem length / longueur potence 50.0 mm 2.0 in 60.0 mm 2.4 in 60.0 mm 2.4 in 70.0 mm 2.8 in
0 trail / chasse au sol 107.0 mm 4.2 in 107.0 mm 4.2 in 107.0 mm 4.2 in 107.0 mm 4.2 in
P fork length / longueur fourche 540.0 mm 21.3 in 540.0 mm 21.3 in 540.0 mm 21.3 in 540.0 mm 21.3 in
Q Maximum Seatpost Insertion / Insertion maximale de la tige de selle 150.0 mm 5.9 in 175.0 mm 6.9 in 225.0 mm 8.9 in 275.0 mm 10.8 in
R Crank Length / longueur de manivelle 170.0 mm 6.7 in 175.0 mm 6.9 in 175.0 mm 6.9 in 175.0 mm 6.9 in

Doplňkové parametry

Kategorie: XC, maraton kola
EAN: 7616185377016
Modelový rok: 2026
Modelová řada: Scott Spark
? Velikost rámu (souhrnná): L | 18,5" - 19,5"
Výška postavy: 175 - 180 cm, 180 - 185 cm
Materiál rámu: Karbon
Průměr kol: 29"
Řazení: 1 x 12
Barva: Šedá
Velikost: L
Položka byla vyprodána…

Diskuze

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Povinná pole

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

×

Splátková kalkulačka ESSOX