Spark RC je dokonalou kombinací špičkového karbonového inženýrství, dosud nevídané úrovně integrace a správného množství „tajné omáčky“. Chtěli jsme vytvořit platformu, která by byla rychlejší než předchozí, a to jak do kopce, tak z kopce. Prostřednictvím vyššího zdvihu, dokonalejší geometrie a zohlednění podnětů od nejlepších sportovců světa jsme stvořili to nejlepší cross-country závodní kolo mezi všemi. Jestli si myslíte, že rychlost je zábava, pak jízdu na něm budete milovat.
Juniorské horské kolo SCOTT Spark RC 700
Horské kolo Spark RC 700 je zkonstruováno pro mladé jezdce, kteří vstupují do světa závodního ježdění. Kolo s lehkým rámem, progresivní geometrií a závodním prověřeným tlumením je dokonalou kombinací rychlosti, kontroly a jistoty na každé závodní trati. Valí se na 27,5“ kolech, překonává hranice a podněcuje ambice příští generace závodníků.
Klíčové vlastnosti
- Děti od výšky 145 cm
- Kola velikosti 27,5"
- 12,5 kg
- SRAM Eagle 12 rychlostí, dostatečný rozsah převodů na každé stoupání
- Trailové kolo pro budoucí závodníky
- Vysoce výkonné hydraulické kotoučové brzdy SHIMANO BR-MT500
- Manitou Machete Comp 27.5, vyladěno pro děti, 120 mm
- Závodní XC pláště
- Řídítka podle velikosti kola, snadné ovládání a maximální kontrola díky malému průměru
Technologie

Single Pivot Suspension Layout
A full suspension bike will never have success without, well, good suspension design. The Spark’s suspension layout has a very specific and proven kinematic and less unsprung mass. Using a flex pivot in the seat stay is an ideal solution for bikes in this travel range. This allows us to keep a very lightweight system while still ensuring optimal suspension performance.

Headset Internal Cable Routing
Just like the “Big Spark” the Spark RC 700 showcases a clean and efficient look thanks to the headset internal cable routing.

Integrated Suspension Technology
The Spark RC 700 benefits from the technology of the adult version with its integrated suspension with easy shock access through the down tube door.
Technická specifikace
Rám | HMF karbonový rám Spark 27.5" Integrovaná technologie tlumení Flex Pivot, nastavitelný hlavový úhel Systém integrované kabeláže Syncros BB92, UDH interface 12x148mm s 55 mm dlouhou řetězovou linkou |
Vidlice | 15x110, tapered, Air kids tune, zdvih 120 mm Manitou Machete Comp 27.5" |
Tlumič | X-Fusion 02Pro R Trunnion KIDS vertical valve position, rebound adjuster, Kids tune, 120mm travel, 165x45mm |
Přehazovačka | Sram SX Eagle, 12 rychlostí |
Řazení | SRAM NX Eagle Trigger, MMX |
Kliky | Boost CL:55, 155mm Prowheel DMJ 30T 2PC |
BB-Set | Prowheel PF92 |
Řetěz | SRAM CN SX Eagle |
Kazeta | SRAM NX Eagle, PG-1230, 11-50T, 12 rychlostí |
Brzdové páky | Shimano BL-MT501 |
Brzdy | Shimano BR-MT500 |
Rotor | SM-RT30, CL, 160mm |
Řidítka | Gripy Syncros Performance XC lock-on T shape Flat, 9°, 700mm Syncros Alloy 6061 DB |
Představec | 31,8mm objímka LEADTEC, 40mm, -/+7° |
Sedlovka | Syncros Dropper Ducan Kids Remote 31.6mm, 80mm, Kid centric custom tune, Remote Lever I-Spec II |
Sedlovka | Syncros Future Pro |
Hlavové složení | ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System -0.6° nastavení hlavového úhlu |
Přední náboj | Formula CL-811, 15x110mm |
Zadní náboj | Formula CL-148S, 12x148mm |
Výplet | Stainless Black 15G, 1.8mm |
Ráfky | Syncros X-30SE, 32H, 30mm |
Přední plášť | Maxxis Rekon Race, 27.5x2.35", 120TPI, folding, EXO, TR |
Zadní plášť | Maxxis Rekon Race, 27.5x2.35", 120TPI, folding, EXO, TR |
Hmotnost v kg (cca) | 12,5 |
Hmotnost v lb (cca) | 27.56 |
Použití | test |
Max. systémová hmotnost | 80 kg Celková hmotnost zahrnuje kolo, jezdce, vybavení a případné zavazadlo. |
Geometrie
S | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | head tube angle / angle tube de direction | 67.0 ° | |||||||||||||||||
B | head tube length / hauteur tube de direction | 90.0 mm | 3.5 in | ||||||||||||||||
C | top tube horizontal / longueur horizontale tube supérieur | 565.9 mm | 22.3 in | ||||||||||||||||
D | standover height / hauteur entre-jambes | 711.0 mm | 28.0 in | ||||||||||||||||
E | BB offset / deport axe de pédalier | -53.4 mm | -2.1 in | ||||||||||||||||
F | BB height / hauteur axe de pédalier | 301.1 mm | 11.9 in | ||||||||||||||||
G | wheel base / entraxe roues | 1,133.5 mm | 44.6 in | ||||||||||||||||
H | BB center to toptube center / dist. boitier - milieu tube supérieur | ||||||||||||||||||
I | BB center to top of seattube / dist. boitier - sommet tube de selle | 415.0 mm | 16.3 in | ||||||||||||||||
J | seat angle / angle tube de selle | 76.3 ° | |||||||||||||||||
K | chainstay / longueur des bases | 437.5 mm | 17.2 in | ||||||||||||||||
L | reach / reach | 421.0 mm | 16.6 in | ||||||||||||||||
M | stack / stack | 591.4 mm | 23.3 in | ||||||||||||||||
N | stem length / longueur potence | ||||||||||||||||||
0 | trail / chasse au sol | ||||||||||||||||||
P | fork length / longueur fourche | 510.0 mm | 20.1 in | ||||||||||||||||
Q | Maximum Seatpost Insertion / Insertion maximale de la tige de selle | 150.0 mm | 5.9 in | ||||||||||||||||
R | Crank Length / longueur de manivelle |