
Navrženo tak, aby naprosto ovládlo gravelové závody.
Tak jednoduché to je. Tohle je výkon silničního závodního kola přenesený do divokého světa gravelu. Lokty ven, hlavu dolů, vyrazte do úniku a už se neohlížejte. SuperX má totiž jen jeden cíl – nejvyšší stupínek.
CANNONDALE SuperX 1 (Copper Ore)
Čistě závodní stroj na šotolinu - Lehký a aerodynamický karbonový rám, 13rychlostní skupina Force XPLR AXS a karbonová kola Reserve 40 I 44 GR.
Všichni do toho a všichni ven
Čistě šotolinový závodní stroj zaměřený na jedinou věc: získat vedení a udržet se v něm. Dobře, dvě věci...
Popis modelu
Královský stroj pro šotolinové závody. SuperX 1 je stvořen pro ty, kteří usilují o stupně vítězů, ne o účastnické medaile. Díky lehkému karbonovému rámu, propracované aerodynamické účinnosti a kolům Reserve 40|44 GR proměňuje toto kolo každý watt výkonu v surovou rychlost. Systém SRAM Force XPLR s měřičem výkonu zajišťuje přesné řazení a data odpovídající vašim ambicím, zatímco pláště Vittoria Terreno 700x40c zvládnou vše od prašných cest až po blátivý chaos. Kotoučové brzdy s plochou montáží vás v případě potřeby vrátí zpět na zem a karbonová řídítka SystemBar R1 jsou náležitě elegantní a připravená na závody. SuperX 1 je neúprosná rychlost a přesnost, stvořená k udržení náskoku.
K čemu je určen
Elitní závody na šotolině, honba za KOM, jízda jako čert
Nejdůležitější informace
- Superlehký karbonový rámový set SuperX s nízkou spotřebou, na který se vztahuje naše doživotní záruka.
- Předposlední šotolinová sada SRAM - 13rychlostní Force XLPR AXS s hydraulickými kotoučovými brzdami Force.
- Kliková sada SRAM Force AXS XPLR s integrovaným měřičem výkonu
- Výjimečná karbonová gravel kola Reserve 40 I 44 GR s náboji DT Swiss 350. Lehké, odolné a tak rychlé.
- Cannondale SystemBar R-One - naše plně karbonové integrované řídítko/představec s nízkým odporem.
- Pláště Vittoria Terreno T50, 700x40c, připravené na bezdušové pláště, nabízejí bezkonkurenční rychlost a schopnosti na široké škále povrchů.
Legendární Cannondale SuperX je ZPĚT! Rozebraný na prvočinitele, odladěný, vylepšený a znovuzrozený jako čistě závodní gravel bike. Bike, který má jen jeden cíl - honit se za vítězstvími a KOMy. Od mistrovství světa po mistrovství vesmíru na lokálních nedělních vyjížďkách.
Jeho předchůdce, SuperSix EVO SE, nastavil laťku hodně vysoko a zajel nejrychlejší čas v historii na závodě Unbound Gravel v roce 2024. A s novým SuperX šel Cannondale ještě dál a postavil kolo, které je ještě rychlejší. Menší aerodynamický odpor, větší pohodlí za cílem snížení únavy. Uhlazenější design a samozřejmě nižší hmotnost.
Jste připraveni jet rychleji?
RYCHLÝ A LEHKÝ
Technologie, díky které získáte každý KOM se potkala s technologií, která vyhrála Unbound. Nejvyšší verze LAB71 je super aerodynamická a váží o více než 100 gramů méně, než její předchůdce. Díky tomu zůstanete vždy na špičce této neskutečně rychle se vyvíjecí disciplíny plné rychlosti a závodění "loket na loket".
SKLOUZNĚTE SE
Sofistikovaná konstrukce karbonového rámu zjemní všechny nárazy, a nad povrchem trati se budete jakoby vznášet. Speciálně konstruované flex zóny v sedlové trubce, zadní stavbě a horní rámové trubce, společně se sedlovkou ve tvaru D fungují jako pružící element, který absorbuje rázy a vibrace, a umožní vám vydržet déle v sedle.
VYMYŠLEN A ODLADĚN PRO VÁS
Proportional response geometrie kola, kterou Cannondale používá napříč svými modely, je přizpůsobena přímo pro potřeby gravelového závodění a samozřejmě i pro vás. Každá velikost má svou geometrii a svou vlastní skladbu vrstev karbonu různého typu pro ideální rovnováhu mezi hmotností, tuhostí a výdrží pro každého jezdce. A to vše s celoživotní zárukou.
Technologie

Rolling Fatties
Tratě se liší, terén se liší, počasí se liší. SuperX se hodí na pláště o průměru až 48 mm pro rám a 51 mm pro vidlici, s minimálně 4mm vůlí na každé straně, připravené na jakýkoli plášť, který si den žádá.

D-Lightful
Konstrukce sedlovky SuperX ve tvaru písmene D zlepšuje aerodynamiku a zvyšuje vertikální poddajnost, čímž snižuje svalovou únavu, takže při závěrečném sprintu zůstanete svěží a rychlí.

Geometrie OutFront
OutFront spojuje volnější úhel hlavy s delším než obvyklým 55mm odklonem vidlice, což zvyšuje stabilitu a kontrolu na strmých a volných cestách - a zároveň zachovává svižnou ovladatelnost, kterou potřebujete pro rychlé změny směru a korekce v poslední vteřině.

Řídicí jednotka Delta
Konstrukce Delta Steerer je skvělá pro závody na šotolině. Umožňuje čistou integraci lanek z kokpitu do rámu a zmenšení čelní plochy pro zvýšení aerodynamické účinnosti.

Zakrytí
Slušivý kryt ukrývá uchycení brašny SuperX na horní rámovou trubku. Je tam, když ho chcete, a neviditelný, když ho nechcete.
Specifikace
| Model | |
| Platforma | SuperX |
| Název modelu | SuperX 1 |
| SKU | C17085U |
| Rámová sada | |
| Rám | SuperX Carbon, Proportional Response construction, internal cable routing, 12x142mm thru-axle, UDH BSA 68mm threaded BB, flat mount disc, integrated seatpost binder |
| Vidlice | SuperX Carbon, integrated crown race, 12x100mm thru-axle, flat mount disc, internal routing, 1-1/8" to 1-1/2" Delta steerer, 55mm offset |
| Hlavové složení | Integrated, 1-1/8" - 1.5" |
| Pohon | |
| Zadní měnič | SRAM Force XPLR AXS |
| Řazení | SRAM Force |
| Řetěz | SRAM Force |
| Kliky | Force XPLR AXS 42 w/ Power Meter |
| Převodník | SRAM Force XPLR, XG-1371, 10-46, 13-speed |
| Středové složení | SRAM DUB BSA Road 68 Wide |
| Brzdy | |
| Brzdy | SRAM FORCE AXS, Centerline X 160/160mm centerlock rotors |
| Brzdové páky | SRAM Force AXS hydraulic disc |
| Kola | |
| Přední náboj | DT Swiss 350, 12x100mm centerlock |
| Zadní náboj | DT Swiss 350, 12x142mm centerlock |
| Ráfky | Reserve 40|44 GR, Carbon, Turbulent Aero tech, 24h, tubeless ready |
| Dráty | Sapim CX-Ray Aero straight pull |
| Velikost plášťů | 40 |
| Průměr kola | 700c |
| Pláště | Vittoria Terreno T50, 700x40c, tubeless ready |
| Plášť přední | Vittoria Terreno T50, 700x40c |
| Plášť zadní | Vittoria Terreno T50, 700x40c |
| Komponenty | |
| Řídítka | Cannondale SystemBar R-One - low drag, full carbon integrated bar/stem, internal routing |
| Představec | Cannondale SystemBar R-One - low drag, full carbon integrated bar/stem, internal routing |
| Gripy | Cannondale Bar Tape, 3.5mm |
| Sedlo | Prologo Dimension AGX Tirox |
| Sedlovka | Cannondale C1 Aero 27 Carbon, SmartSense compatible, 0mm offset (46cm), 20mm offset (51-61cm) |
| Konektivita | |
| Wheel Sensor | Cannondale Wheel Sensor |
| Extra | |
| Extra | Reserve Fillmore valves, SRAM AXS charger |
Geometrie

