
Gravely a silniční modely X-ROAD jsou díky své univerzální geometrii kola na celý rok. Jsou dokonale vyladěná v každém detailu a se skvělým čistým designem.
X-ROAD Team Issue Di2
Kolo postavené na našem nejlepším karbonovém silničím rámu je osazeno novou závodní 2x12 elektrickou sadou Shimano Ultegra Di2. O rychlost se starají lehká zapletená kola DT Swiss ER 1600 Spline DB 32 Tubeless. O pohodlí se postará námi vyvinuté karbonové kombo s představcem, díky kterému na kole není vidět jediný kabel. Dále oceníte karbonovou sedlovku se sedlem Fizik Vento Argo R5. Přes závodní charakter je kolo výjimečně pohodlné i na rozbitých cestách a díky průchodnosti plášťu až 40 mm můžete toto kolo používat nepřetržitě celý rok.
Top vlastnosti

Univerzální lehký karbonový rám
Rám X-ROAD je lehký karbonový rám, který je dostatečně tuhý, aby co nejlépe přenesl vaši energii do co nejlepšího výkonu. Dokonalá integrace lanek a hadic vykreslují rám v té nejlepší designové lince. Velkou předností této rámové sady je její univerzálnost, jelikož má na silniční rám velkou průchodnost - až 40 mm - takže stačí jedna rámová sada, dvě sady kol a můžete na tomto kole jedit prakticky celý rok.

Pohon Shimano Ultegra Di2
Kolo je osazeno elektrickou sadou Shimano Ultegra Di2 s převody 2x12. Tato sada splňuje ty nejnáročnější závodní požadavky. Díky elektrice je řazení navíc rychlejší a bez jakýchkoliv kompromisů.

Lehká kola DT Swiss
Pokud kola, tak DT Swiss jsou sázkou na jistotu. N akolo jsme osadili model DT Swiss ER 1600 Spline, která jsou velmi lehká a zároveň i odolná, takže se nemusíte bát jízdy i na rozbitějších cestách nebo šotolině. Díky tomu se zvyšuje už tak velká univerzálnost kola X-ROAD.

Karbonové kombo řídítek a představce
Ještě dokonalejší ergonomie a integrace kabelů tak, aby bylo kole bez jakéhokoliv viditelného bowdenu nebo lanka. Vyvinuli jsme své karbonové kombo řidítek a představce, které vám dopřejí ještě lepší pocit z jízdy a skvěle vám padnou do ruky pro ještě lepší ovladatelnost.
Specifikace
| ISO a ASTM normy | |
| ISO norma | ISO 4210-2 Road Racing bicycles |
| ASTM norma | ASTM 2 For on and Off-Road riding and drops less than 15cm (6“) |
| RÁMOVÁ SADA | |
| RÁM | Carbon X-Road Race Mid Modulus, Road Advanced Geometry, Disc Brake Flat Mount, BB86.5, SH dropout, Thru Axle 142x12 mm, Inner cable routing, Di2 compatible, mudguards ready. |
| VIDLICE | X-ROAD Carbon Fork |
| STŘEDOVÉ SLOŽENÍ | SHIMANO BB-72-41B, PressFit, shell 41x86.5mm |
| HLAVOVÉ SLOŽENÍ | ACROS AIX-525S, ICR, OD56, IS52/28.6 - 40IPS, Stainless Bearings |
| PŘEDNÍ OSA | NON BOOST 411K12C1400047,TA12x125, M12xP1.5x10L, Black |
| ZADNÍ OSA | NON BOOST 411K12C1800115, TA12x165, M12xP1.5x14L, Black |
| POHON | |
| ŘAZENÍ PŘEDNÍHO MĚNIČE | SHIMANO ULTEGRA R8170, Di2, 2-speed |
| ŘAZENÍ ZADNÍHO MĚNIČE | SHIMANO ULTEGRA R8170, Di2, 12-speed |
| PŘEDNÍ MĚNIČ | SHIMANO ULTEGRA FD-R8150, Down Swing, Brazed-On Type |
| ZADNÍ MĚNIČ | SHIMANO ULTEGRA RD-R8150, Shadow Design |
| KLIKY | SHIMANO ULTEGRA FC-R8100, Hollowtech II, 50-34T |
| KAZETA | SHIMANO ULTEGRA CS-R8101, 12-speed, 11-34T |
| ŘETĚZ | SHIMANO XT CN-M8100 |
| BRZDY | |
| BRZDA PŘEDNÍ | SHIMANO ULTEGRA R8170, hydraulic disc brake |
| KOTOUČ PŘEDNÍ | SHIMANO RT-MT800, 140mm |
| BRZDA ZADNÍ | SHIMANO ULTEGRA R8170, hydraulic disc brake |
| KOTOUČ ZADNÍ | SHIMANO RT-MT800, 140mm |
| KOLA | |
| KOLO PŘEDNÍ | DT Swiss ER 1600 SPLINE®, CL, 12x100mm, Tubeless Ready |
| KOLO ZADNÍ | DT Swiss ER 1600 SPLINE®, CL, 12x142mm, SH11, Tubeless Ready |
| PLÁŠŤ PŘEDNÍ | Schwalbe Pro One Evo, V-Guard, TL-Easy, 30-622, ADDIX Race |
| PLÁŠŤ ZADNÍ | Schwalbe Pro One Evo, V-Guard, TL-Easy, 30-622, ADDIX Race |
| KOKPIT | |
| ŘÍDÍTKA | ONE Carbon Integrated Cockpit ICR |
| GRIP LEVÝ | ONE Handlebar Tape |
| KOMPONENTY | |
| SEDLO | Fizi:k Vento Argo R5, Alloy |
| SEDLOVKA | ONE Aero Carbon |
| SEDLOVÁ OBJÍMKA | Frame Integrated Clamp |
Geometrie

| Velikost rámu | 520mm (S) | 540mm (M) | 560mm (L) | 580mm (XL) |
| WHEEL SIZE | 700c | 700c | 700c | 700c |
| A SEAT TUBE LENGTH (mm) | 462 | 482 | 502 | 522 |
| B EFFECTIVE TOP TUBE LENGTH (mm) | 532 | 545 | 569 | 590,6 |
| S STACK HEIGHT (mm) | 537 | 557 | 578 | 597,2 |
| R REACH (mm) | 376 | 380 | 392 | 408 |
| C SEAT TUBE ANGLE Virtual | 73,8° | 73,5° | 73° | 73° |
| D HEAD TUBE ANGLE | 71° | 71,5° | 72° | 72° |
| E CHAINSTAY LENGTH (mm) | 412 | 412 | 412 | 412 |
| RC REAR CENTER (mm) | 406 | 406 | 406 | 406 |
| G HEAD TUBE LENGTH (mm) | 120 | 140 | 160 | 180 |
| F WHEELBASE (mm) | 990 | 996 | 1010 | 1032,6 |
| BBD BB DROP (mm) | 70 | 70 | 70 | 70 |
Jak vybrat správnou velikost kola?
| Velikost rámu | Podle výšky postavy | Podle výšky k rozkroku |
| 580mm (XL) | 185cm - 200cm | 91cm - 101cm |
| 560mm (L) | 180cm - 190cm | 88cm - 94cm |
| 540mm (M) | 175cm - 185cm | 83cm - 90cm |
| 520mm (S) | 170cm - 180cm | 80cm - 87cm |
Správná velikost, klíč k perfektní jízdě. Nejvhodnější model a velikost kola s námi raději vždy konzultujte. Jistotu správné volby Vám potvrdí jedině zkušební jízda.

