
Solace Gravel eRIDE má pohodlnou geometrii, jízdní pozice inspiruje k dlouhým vyjížďkám. Spolu s lehkým karbonovým rámem, dostatečným prostorem v oblasti, kudy jím prochází kolo s pláštěm, a po vzoru modelu SCOTT Addict Gravel, nabízí elektrokolo Solace Gravel eRIDE jízdní zážitek povzbuzující k průzkumu všech prašných cest v okolí.
Elektrokolo SCOTT Solace Gravel 10
Zvládněte všechno a ještě mnohem víc s nekonečnou energií elektromodelu Solace Gravel 10. Solace má pohodlnou geometrii a jízdní pozice je orientovaná na dlouhé vyjížďky. Lehký karbonový rám, dostatečný prostor v oblasti, kudy jím prochází plášť, a pohonná jednotka TQ HPR60 nabízejí jízdní zážitek, který vás přiměje prozkoumat každý kousek šotoliny.O 20 % vyšší výkon oproti předcházejícímu modelu a točivý moment 60 Nm zvládá nejprudší sklony s tichou, sebevědomou elegancí a výdrží. Dojezd byl také optimalizovaný pomocí prodlužovače dojezdu, díky kterému tak 360Wh kapacita hlavní baterie naroste na celkových 520 Wh šťávy na průzkum vzdálenějších míst, než na která jste se obvykle vydávali.Při jízdě je Solace mistr tempa. Cítí se stejně dobře, když se ním snažíte překonat své nejrychleji zajeté úseky i když potřebujete v neznámém terénu trochu podpořit. Kolo je osazeno řazením SRAM Force XLPR AXS a sadou kol Zipp 303 Firecrest s plášti Schwalbe G-One Overland 50 mm. V tomto nastavení si podmaní všechno hned od začátku.
Klíčové vlastnosti
- Karbonový rám Solace eRIDE Disc HMX
- TQ mid-drive 60Nm, až 520 Wh, Engine System
- Karbonová vidlice Solace eRIDE HMX
- SRAM Force XPLR AXS Disc, 13 rychlostí
- Diskové brzdy Sram Force
- Sada kol Zipp 303 XPLR SW Disc
- Pláště Schwalbe G-One Overland 50mm TL
- Karbonové komponenty Syncros
Technologie

TQ APP
Aplikace TQ nabízí skutečný přínos a snadno se používá. Pomocí aplikace TQ E-Bike je snadné připojit, přizpůsobit a ovládat elektrokolo poháněné technologií TQ. Kolo se dodává s doporučeným naladěním motoru SCOTT, pomocí aplikace můžete pohonnou jednotku dále vyladit, abyste buď šetřili životnost baterie, nebo maximalizovali výkon. Můžete změnit odezvu na šlapání buď pro rychlejší záběr motoru, nebo ji zpomalit pro přirozenější pocit. Nakonec si můžete přizpůsobit displej, změnit pořadí a počet dostupných obrazovek, zapnout a vypnout ovládací zvuky atd.

Motor TQ HPR60
TQ je německá společnost založená v roce 1994, která se specializuje na výrobu elektrických komponentů pro celou řadu průmyslových odvětví. Nejnovější generace harmonického kroužku s čepem od společnosti TQ (HPR) - HPR60 - přináší bezprecedentní poměr hmotnosti a výkonu 1910 g při 60 Nm. Společnost TQ tak může provést redukci velikosti pohonné jednotky a zároveň zvýšit přesnost systému. Výsledkem je lehčí kolo, lepší integrace a zároveň snížení vůle pro přirozenější pocit při šlapání. Tato technologie také umožňuje snížit hlučnost systému pro skutečně přirozený zážitek. Koneckonců, jste v přírodě, abyste si ji užili.

Rozšiřovač dosahu TQ
Kromě 360Wh baterie integrované v dolní rámové trubce jsou všechna kola SCOTT TQ poháněná motory eROAD a eGRAVEL kompatibilní s dalším 160Wh prodlužovačem dojezdu. Prodlužovač dojezdu se dodává jako příslušenství a vypadá jako obyčejná láhev na vodu. Díky využití specifického rychloupínacího systému SCOTT lze range extender snadno vyměnit za košík na láhev, a to bez použití nářadí. Díky zkušenostem společnosti TQ a jedinečné účinnosti článků je kapacita baterie optimalizována na maximum. Systém elektrokola se automaticky přizpůsobuje tomu, že má dva zdroje energie, a to díky technologii SMART.

Baterie TQ HPR60
Solace je vybaven 360Wh interní baterií, kterou lze dále doplnit 160Wh externím prodlužovačem dojezdu. Díky zkušenostem společnosti TQ v oblasti elektroniky zaručuje baterie v kombinaci s prodlužovačem dojezdu maximální výkon až do vybití. Společnost TQ používá specifické bateriové články, které zajišťují, že baterie i prodlužovač dojezdu pokračují v plném výkonu, i když dosáhnou nízké kapacity. Systém lze nabíjet i s nasazeným prodlužovačem dojezdu, inteligentní nabíječka upřednostňuje nabíjení baterie kola jako první, takže vás při vyjížďce na kole nikdy nezastihne v nedostatečném stavu.

NOSIČ A BLATNÍKY
Pro jízdu za každého počasí jsou k dispozici sady blatníků od společnosti Syncros. Světlá výška pneumatik s blatníky je 45 mm.
Technická specifikace
| Rám | Solace Gravel Disc HMX, Endurance geometry, Syncros Cable Integration System, TQ HPR60, UDH Interface, Range Extender Included |
| Vidlice | Solace Gravel HMX Flatmount Disc 1 1/4"-1 1/2" Eccentric Carbon steerer |
| Pohonná jednotka | TQ HPR60 Mid Motor drive 60Nm max Torque, EU: 25kmh - US: 20mph |
| Baterie | TQ Internal 360Wh + xTra Power Bottle Cage Battery 160Wh |
| Displej | TQ HPR 60, Bluetooth, ANT+, AXS, Dedicated Smartphone app |
| Nabíječka | TQ AC 90-264V 4A |
| Přehazovačka | SRAM FORCE XPLR eTap AXS, 13 Speed |
| Řazení | SRAM FORCE AXS HRD Shift-Brake System |
| Kliky | Praxis TQ Carbon |
| Převodník | SRAM X-SYNC 42T 107 BCD |
| Řetěz | SRAM FORCE |
| Kazeta | SRAM XPLR XG1371, 10-46 |
| Brzdy | SRAM FORCE eTap AXS HRD Shift-Brake System, Flatmount |
| Rotor | SRAM Paceline X rotor 160/F and 160/R |
| Řidítka | Syncros Creston iC SL X Carbon combo |
| Sedlovka | Syncros Duncan SL iL D-shape |
| Sedlovka | Syncros Tofino Regular SL Cutout |
| Hlavové složení | Acros AIF-1135 |
| Sada kol | 24 Front 12x100mmTA /24 Rear 12x142mmTA Syncros Axle w/Removable Lever with Tool Zipp 303 XPLR SW Carbon tubeless disc-brake |
| Přední plášť | Schwalbe G-One Overland EVO, 700x50C |
| Zadní plášť | Schwalbe G-One Overland EVO, 700x50C |
| Světla | Syncros Campbell iL rear |
| Hmotnost v kg (cca) | 14.2 |
| Hmotnost v lb (cca) | 31.31 |
| Max. systémová hmotnost | 120kg Celková hmotnost zahrnuje kolo, jezdce, vybavení a případné další zavazadlo |
Geometrie

| XS/49 | S/52 | M/54 | L/56 | XL/58 | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| A | head tube angle | 69.5 ° | 70.0 ° | 71.0 ° | 71.0 ° | 71.0 ° |
| B | head tube length | 85.0 mm | 110.0 mm | 128.0 mm | 154.0 mm | 175.0 mm |
| C | top tube horizontal | 518.0 mm | 534.2 mm | 554.5 mm | 578.4 mm | 592.5 mm |
| D | standover height | 759.0 mm | 785.0 mm | 803.0 mm | 824.0 mm | 841.0 mm |
| E | BB offset | 76.0 mm | 76.0 mm | 76.0 mm | 76.0 mm | 76.0 mm |
| F | BB height | 294.0 mm | 294.0 mm | 294.0 mm | 294.0 mm | 294.0 mm |
| G | wheel base | 1,021.5 mm | 1,030.1 mm | 1,036.8 mm | 1,056.2 mm | 1,071.1 mm |
| H | BB center to toptube center | |||||
| I | BB center to top of seattube | 477.0 mm | 507.0 mm | 527.0 mm | 547.0 mm | 567.0 mm |
| J | seat angle | 74.5 ° | 74.0 ° | 73.5 ° | 73.0 ° | 73.0 ° |
| K | chainstay | 435.0 mm | 435.0 mm | 435.0 mm | 435.0 mm | 435.0 mm |
| L | reach | 374.0 mm | 378.0 mm | 387.0 mm | 398.0 mm | 406.0 mm |
| M | stack | 519.3 mm | 544.7 mm | 565.6 mm | 590.2 mm | 610.0 mm |
| N | stem length | 80.0 mm | 90.0 mm | 100.0 mm | 100.0 mm | 110.0 mm |
| 0 | trail | 80.8 mm | 77.5 mm | 70.7 mm | 70.7 mm | 70.7 mm |
