
APACHE Hupahu MX1 400
Horské elektrokolo Apache Hupahu MX1 400 s hliníkovým rámem je vybaveno středovým motorem Bafang M400 a baterií o kapacitě 840 Wh se systémem architektury 48 V .
Benefity
- Úsporný motor Bafang M400 s točivým momentem až 80 Nm
- Integrovaná vysokokapacitní baterie Bafang BT F311 o kapacitě 840 Wh
- Použitý uzavřený systém Bafang se systémem architektury 48 V
- Přehledný podsvícený LCD displej Bafang s možností připojení např. mobilního telefonu přes USB (funkce powerbanky)
- Rychlý a kompaktní nabíjecí adaptér 3 A
- Přední uzamykatelná odpružená vidlice RST Omega se zdvihem 100 mm
- Spolehlivé brzdy Shimano MT201 s kotouči (180 / 160 mm)
Popis
Extrémní dojezd - tyto dvě slova nejvíce vystihují elektrokolo Apache Hupahu MX1 400. Díky úspornému motoru Bafang M400 s točivým momentem 80 Nm a vysokokapacitní baterii 840 Wh můžete absolvovat dlouhé cyklovýlety bez strachu, že zůstanete stát v kopci s prázdnou baterií. Celý systém elektrokola pracuje na 48 V, čímž se zvyšuje efektivita využití baterie a nabízí až o 1/4 vyšší dojezd než konvenční systémy s 36 V. Pokud se baterii rozhodnete nabíjet mimo kolo, není problém ji snadno vyjmout a přenést kamkoliv bude potřeba. O spolehlivé a plynulé řazení se zde stará čistá sada Shimano 1×9 rychlostí.
Technologie

Motor Bafang M400
Efektivita a spolehlivost jsou hlavními znaky motoru Bafang M400. Svojí extrémní odolností je motor přízpůsoben každodennímu používání a díky výkonu 250 W a točivému momentu 80 Nm také disponuje dostatečnou výkonností pro zdolávání všech cílů při jízdách kopcovitou krajinou i na cestách městem. Jízdu si navíc užijete ještě více díky integrovanému torznímu snímači, který reguluje výkon motoru podle síly a intenzity šlapání, jízda je tak příjemně plynulá a přirozená.

Baterie Bafang BT F311 840 Wh
Použití tovární baterie Bafang přizpívá k vyšší efektivitě celého systému, než při použití baterií od jiných výrobců. Elektrokolo tak funguje spolehlivějí a disponuje vyšším výkonem a delším dojezdem. Součástí je také ochranný kryt, který brání mechanickému poškození baterie.

Displej Bafang C18
Elegantní a moderní design displeje efektivně zobrazuje klíčová jízdní data prostřednictvím vysoce kontrastní LCD obrazovky. Tento typ displeje přináší čitelnost bez ohledu na denní dobu a spolehlivě sděluje důležité informace také při jízdě na přímém slunci. Díky použití kvalitních těsnících prvků disponují LCD displeje Bafang ochranou IP65 a jsou zkonstruovány tak, aby obstály i v náročných podmínkách. USB výstup v zadní části slouží pro připojení externího zařízení, které je možné při zapnutém systému nabíjet.

Nabíječka Bafang 3 A
Technická specifikace
| E-bike | |
| Systém | Bafang 48 V |
| Motor | Bafang M400, 80 Nm |
| Baterie | integrovaná, Bafang 840 Wh / 17,5 Ah, 4,3 kg |
| Displej | barevný, Bafang LCD C18 |
| Nabíječka | Bafang 3.0 A, 670 g |
| Rámová sada | |
| Rám | Apache Hupahu Bafang Al |
| Barva | černá |
| Velikosti | S, M, L |
| Vidlice | pružinová RST Omega LO |
| Zdvih vpředu | 100 |
| Pohon | |
| Počet převodů | 1x9 |
| Měnič převodů | Shimano Altus RD-M2000-SGS, Shadow |
| Řazení | Shimano Acera SL-M3000, Rapidfire Plus |
| Kliky | Bafang 170 mm, 40 z. |
| Kazeta | Shimano CS-HG200, 11-36 z. |
| Řetěz | KMC e9 |
| Brzdy | |
| Brzdové páky | hydraulické Shimano BL-MT201 |
| Brzdové třmeny | hydraulické Shimano BR-MT200 |
| Brzdové kotouče | Shimano SM-RT26 (180 / 160 mm) |
| Komponenty | |
| Řídítka | Apache Al 31,8 x 720 mm, zvýšení 25 mm |
| Představec | Apache Al 31,8 x 80 mm, 7° |
| Hlavové složení | semiintegrované tapered, 44/56 mm |
| Gripy | Herrmans LR |
| Sedlo | Selle Royal Vivo Ergo |
| Sedlovka | pevná Apache Al, o 30,9 x 350 mm |
| Pedály | Al platformové |
| Zapletená kola | |
| Velikost kol | 29" |
| Přední náboj | Joytech QR |
| Zadní náboj | Joytech QR |
| Ráfky | Taurus 36H, dráty o 2,3 mm |
| Pláště | WTB Ranger 29 x 2,4 |
Geometrie

| Geometrie Apache Hupahu MX1 400 | S | M | L |
|---|---|---|---|
| A - Úhel hlavové trubky [°] | 69 | 69 | 69 |
| B - Úhel sedlové trbky [°] | 73 | 73 | 73 |
| C - Efektivní délka rámu [mm] | 595 | 615 | 635 |
| D - Výška sedlové trubky [mm] | 432 | 482 | 533 |
| E - Délka zadní stavby [mm] | 495 | 495 | 495 |
| F - Rozvor kol [mm] | 1 163 | 1 184 | 1 204 |
| G - Výška hlavové trubky [mm] | 120 | 125 | 135 |
