
SuperSix
Zcela nový SuperSix EVO boří všechna očekávání a posouvá měřítko rychlosti a výkonu zase o něco výše. Kombinace vlastností, která se vymyká logice. Minimální aerodynamický odpor a ještě lehčí než jeho předchůdce. Toto kolo je postaveno tak, abyste byli všude rychlejší.
CANNONDALE SuperSix EVO LAB71 Team
Limitovaná verze našeho profesionálního silničního závodního kola s karbonovou konstrukcí Series 0 a 100% týmovou specifikací.
Nejlehčí z rychlých
Lakovaný, na stavbu plně připravený rám velikosti 56 vážípouhých 770 gramů. Přitom si ale zachovává vlastnosti jako perfektníovladatelnost, vysokou míru komfortu a zároveň rychlost. Je až neuvěřitelné, jak nízko se podařilo stlačit hmotnost tohoto kola stakovou úrovní aerodynamické účinnosti.
![]()
Nejrychlejší z lehkých
Pokud jde o aerodynamický odpor, nový SuperSix EVO není jenjedním z nejrychlejších lehkých silničních kol, ale jedním znejrychlejších silničních kol vůbec. Díky kompletně přepracovanémutvaru rámových trubek a systematické konstrukci se na rovinách vyrovnáčistě aero speciálům. Oproti předchozí verzi ušetří nový SuperSix EVOpři rychlosti 45 km/h úctyhodných 12 wattů. Lehké nebo rychlé? Teď užsi nemusíte vybírat.
![]()
Vytvarováno rychlostí
Co se stane, když místo rámové sady navrhnete kompletní kolo?Vznikne elegantní a zároveň vysoce funkční design. Díky systémovékonstrukci rámu, vidlice, řídítek, kol a sedlovky jako jednoho celkudosáhneme nižšího odporu vzduchu a vyššího výkonu, než bychom kdymohli dosáhnout výběrem jednotlivých dílů. Je to dokonalý design,který vyúsťuje perfektním výkonem. Linie, o kterých budete snít.Rychlost, kterou pocítíte.
![]()
Nadpřirozená obratnost
SuperSix EVO je opravdu kouzelník. Způsob, jakým kombinujestabilitu a agilitu, je neskutečný. Rafinovaná, univerzální závodnígeometrie a vyladěná konstrukce zajišťují intuitivní ovladatelnost.Můžete se pohybovat pohodlně až na samé hranici možností po celou dobuzávodu.
![]()
Řídítka SystemBar R-One
Při tvorbě kokpitu nového modelu EVO jsme spolupracovali srenomovaným designérským týmem MOMODesign, který působí v oblastimotorsportu. Výjimečný design se tu snoubí s propracovanouaerodynamikou a ergonomií. Tvary snižující odpor vzduchu a elegantníintegrace veškerých bowdenů už jen dotváří kokpit ve velkém stylu.
![]()
Kola Hollowgram R-SL 50
Jedna z nejrychlejších závodních sad kol na světě. Kola vyvinutás novým modelem SuperSix EVO zapadají do naší filozofieaerodynamického designu DRAFT. 50 mm hluboký ráfek se super nízkýmodporem, ploché paprsky a náboje DT-Swiss 240 EXP činí z novéhoSuperSix EVO dokonalé kolo jak do kopců, tak s aerodynamikou pro únik.
Technologie

Řídicí jednotka Delta
Zcela nová konstrukce představce Delta umožňuje bezproblémovou integraci kabeláže kola z kokpitu dolů do rámové trubky a zároveň zmenšuje čelní plochu hlavové trubky, čímž snižuje odpor vzduchu. Elegantní, pevná a lehká.

Integrace lahví
Přiložené košíky ReGrip Aero a láhve Gripper Aero od modelu SuperSix EVO umí víc než jen držet vodu. Ve skutečnosti kolo zrychlují. Byly navrženy společně s modelem EVO a vytvářejí uhlazenější profil, čímž zlepšují aerodynamickou účinnost kola, a zároveň pojmou standardní kulaté láhve z napájecí zóny.

Závitová spolehlivost
V jednoduchosti je síla, v síle je rychlost a rychlost vyhrává závody. Nový model SuperSix EVO využívá standard spodního držáku BSA se závitem, který vytváří pevný montážní bod pro klikovou sadu a zajišťuje tak maximální jednoduchost a spolehlivost.

Pohodlný odbavovací prostor
Prostor pro 30 mm široké pneumatiky (s více než 6 mm vůlí na obou stranách) znamená, že SuperSix EVO může jezdit nebo závodit podle vašich představ. Použijte širší pláště pro větší pohodlí a kontrolu, nebo je zeštíhlete pro lehkou odezvu. Je to na vás.

Získejte chytrý telefon
Model SuperSix EVO je připraven i po skončení závodního dne a je kompatibilní s naším inovativním systémem SmartSense. Zůstaňte viditelní a informovaní o svém okolí díky palubním světlům, zadnímu radarovému systému a jedné baterii, která to všechno napájí.
Specifikace
| Model | |
| Platforma | SuperSix EVO |
| Název modelu | SuperSix EVO LAB71 Team |
| SKU | C11074U |
| Rámová sada | |
| Rám | LAB71 SuperSix EVO, Ultralight Series 0 Carbon, integrated cable routing w/ Switchplate, 12x142 Syntace thru-axle, BSA 68mm threaded BB, flat mount disc, integrated seat binder, SmartSense compatible |
| Vidlice | LAB71 SuperSix EVO, Ultralight Series 0 Carbon, integrated crown race, 12x100mm Syntace thru-axle, flat mount disc, internal routing, 1-1/8" to 1-1/4" Delta steerer, 55mm offset (44-54cm), 45mm offset (56-61cm) |
| Hlavové složení | Integrated, 1-1/8" - 1-1/4" |
| Pohon | |
| Zadní měnič | Shimano Dura-Ace Di2 R9250 |
| Přední měnič | Shimano Dura-Ace Di2 R9250 |
| Řazení | Shimano Dura-Ace Di2 R9270, wireless, 2x12 |
| Řetěz | Shimano Dura-Ace, 12-speed |
| Kliky | FSA Powerbox K-Force Team Edition carbon, integrated power meter, BB386EVO, 52/36 |
| Převodník | Shimano Dura-Ace R9200, 11-30, 12-speed |
| Středové složení | FSA MegaEVO Ceramic BB386EVO, BSA threaded, 68mm shell |
| Brzdy | |
| Brzdy | Shimano Dura-Ace R9270 hydraulic disc, 160/140mm MT900 rotors |
| Brzdové páky | Shimano Dura-Ace Di2 R9270 hydraulic disc |
| Kola | |
| Přední náboj | Vision PRS CL, 12x100mm centerlock |
| Zadní náboj | Vision PRS CL, 12x142mm centerlock, 72t Helical Clutch Ratchet |
| Ráfky | Vision Metron 60 SL Carbon Clincher TL, 21mm inner width, 60mm depth |
| Dráty | Vision DP 2:1 aero bladed spokes, 21F / 24R |
| Průměr kola | 700c |
| Pláště | Vittoria Corsa PRO TLR, 700x28, tubeless-ready |
| Komponenty | |
| Řídítka | Cannondale SystemBar R-One - low drag, full carbon integrated bar/stem, internal routing |
| Představec | Cannondale SystemBar R-One - low drag, full carbon integrated bar/stem, internal routing |
| Gripy | Prologo One Touch |
| Sedlo | Prologo Dimension NACK NDR, Carbon Rails |
| Sedlovka | Cannondale C1 Aero 40 Carbon, 0mm offset (44-48cm), 20mm offset (51-61cm) |
| Konektivita | |
| Wheel Sensor | Cannondale Wheel Sensor |
| Extra | |
| Extra | Cannondale Gripper Aero Bottles & ReGrip Aero Cages, Shimano EC300 charging connector |
Geometrie

