Addict je vhodný pro jezdce, kteří si užívají radost z jízdy a upřednostňují samotné ježdění před závoděním. Je komfortní, výkonný a sbližuje lidi - sdílejte zážitky z jízdy bez ohledu na tempo.
Silniční kolo SCOTT Addict 10
SCOTT Addict 10 byl zcela přepracován na celodenní vyjížďky. Geometrie kola je zaměřená více na vytrvalost, takže se připravte na pořádné porce kilometrů.
Klíčové vlastnosti
- Karbonová vidlice Addict HMF
- Karbonový rám Addict Disc HMF
- Shimano Dura Ace Di2 Disc, 24 rychlostí
- Kola Fulcrum WIND 42 Disc
- Pláště Schwalbe ONE
- Karbonové komponenty Syncros
Technologie

Addict - oversized středové složení
Za účelem co nejlépe zvládnutého přenosu síly je napojení spodní rámové trubky na středové složení zkonstruováno jako nejširší ze všech momentálně dostupných silničních kol. Široký průřez a hladké přechody lépe zvládají zatížení a vytvářejí bočně robustní konstrukci, která zvyšuje efektivitu šlapání účinnou dodávkou energie do hnacího ústrojí a neztrácí ji nežádoucím průhybem rámu.

Technologie Evo-Lap
80 % práce na tvorbě nového rámu je správná volba materiálů. Zato zbývajících 20 % vyžaduje téměř veškeré naše úsilí. Z tohoto důvodu následuje po výběru nejvyspělejších karbonových vláken na trhu intenzivní použití speciálních nástrojů, jako např. software FEA (metoda konečných prvků), abychom mohli analyzovat vrstvení karbonu.Softwarem FEA umíme stimulovat působení různých sil na virtuální model rámu a jeho konstrukci adekvátně přizpůsobit. Tento program nám umožňuje vytvořit kompletní virtuální prototypy zahrnující všechny fyzikální jevy, které existují v reálném prostředí.Pomocí naší technologie Evo-Lap modelujeme rám, abychom optimalizovali plochu jeho povrchu, simulujeme konstrukci trubek s různou orientací vrstev, následně srovnáváme výsledky použití rozdílných konfigurací a testujeme rozložení napětí v jednotlivých oblastech rámu. Díky rozsáhlé počítačové modelaci jsme mohli optimalizovat vrstvení karbonu ve všech částech rámu. Když jsme části následně sestavili do prvního prototypu, došli jsme k výslednému superlehkému a kompaktnímu rámu, bez jakékoli újmy na tuhosti, komfortu či odolnosti vůči nárazu. Technologie Evo-Lap byla přínosem pro celou produktovou řadu.
Technická specifikace
Rám | Addict HMF Carbon Endurance geometry / Replaceable Derailleur Hanger Internal cable routing Syncros fender kit ready |
Vidlice | Addict HMF 1 1/4"-1 1/2" Eccentric Carbon steerer |
Přehazovačka | Shimano Dura-Ace RD-R9250 24 Speed Electronic Shift System |
Přesmykač | Shimano Dura-Ace FD-R9250 Electronic Shift System |
Řazení | Shimano Dura-Ace ST-R9270 Dual control 24 Speed Eletroninc Shift System |
Kliky | Shimano Dura-Ace FC-R9200 Hollowtech II 50x34 |
BB-Set | Shimano SM-BB92-41B |
Řetěz | Shimano CN-M8100-12 |
Kazeta | Shimano CS-R8101 11-34 |
Brzdy | Shimano BR-R9270 Hyd.Disc |
Rotor | Shimano RT-CL900 rotor 160/F and 160/R |
Řidítka | Syncros Creston iC SL Carbon combo |
Sedlovka | Syncros Duncan 1.0 27.2/350mm |
Sedlovka | Syncros Tofino Regular 1.0 Channel |
Hlavové složení | Acros AIF-1134 |
Sada kol | Fulcrum WIND 42 DB Carbon 24 Front / 24 Rear Syncros Axle / Removable Lever with Tool |
Přední plášť | Schwalbe ONE Fold 700x32C |
Zadní plášť | Schwalbe ONE Fold 700x32C |
Hmotnost v kg (cca) | 7.5 |
Hmotnost v lb (cca) | 16.53 |
Max. systémová hmotnost | 120kg Celková hmotnost zahrnuje kolo, jezdce, vybavení a případné další zavazadlo |
Geometrie
XXS/47 | XS/49 | S/52 | M/54 | L/56 | XL/58 | XXL/61 | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | head tube angle / angle tube de direction | 70.5 ° | 71.0 ° | 72.0 ° | 72.5 ° | 73.0 ° | 73.3 ° | 73.3 ° | |||||||||
B | head tube length / hauteur tube de direction | 95.0 mm | 3.7 in | 105.0 mm | 4.1 in | 125.0 mm | 4.9 in | 145.0 mm | 5.7 in | 165.0 mm | 6.5 in | 185.0 mm | 7.3 in | 205.0 mm | 8.1 in | ||
C | top tube horizontal / longueur horizontale tube supérieur | 515.0 mm | 20.3 in | 525.0 mm | 20.7 in | 540.0 mm | 21.3 in | 555.0 mm | 21.9 in | 570.0 mm | 22.4 in | 585.0 mm | 23.0 in | 600.0 mm | 23.6 in | ||
D | standover height / hauteur entre-jambes | 732.0 mm | 28.8 in | 747.0 mm | 29.4 in | 775.0 mm | 30.5 in | 790.0 mm | 31.1 in | 812.0 mm | 32.0 in | 835.0 mm | 32.9 in | 848.0 mm | 33.4 in | ||
E | BB offset / deport axe de pédalier | -70.0 mm | -2.8 in | -70.0 mm | -2.8 in | -70.0 mm | -2.8 in | -70.0 mm | -2.8 in | -70.0 mm | -2.8 in | -70.0 mm | -2.8 in | -70.0 mm | -2.8 in | ||
F | BB height / hauteur axe de pédalier | 275.3 mm | 10.8 in | 275.3 mm | 10.8 in | 275.3 mm | 10.8 in | 275.3 mm | 10.8 in | 275.3 mm | 10.8 in | 275.3 mm | 10.8 in | 275.3 mm | 10.8 in | ||
G | wheel base / entraxe roues | 996.7 mm | 39.2 in | 1,003.0 mm | 39.5 in | 1,005.0 mm | 39.6 in | 1,010.6 mm | 39.8 in | 1,015.4 mm | 40.0 in | 1,022.8 mm | 40.3 in | 1,036.5 mm | 40.8 in | ||
H | BB center to toptube center / dist. boitier - milieu tube supérieur | 415.0 mm | 16.3 in | 435.0 mm | 17.1 in | 465.0 mm | 18.3 in | 485.0 mm | 19.1 in | 505.0 mm | 19.9 in | 525.0 mm | 20.7 in | 540.0 mm | 21.3 in | ||
I | BB center to top of seattube / dist. boitier - sommet tube de selle | 455.0 mm | 17.9 in | 475.0 mm | 18.7 in | 505.0 mm | 19.9 in | 525.0 mm | 20.7 in | 545.0 mm | 21.5 in | 565.0 mm | 22.2 in | 580.0 mm | 22.8 in | ||
J | seat angle / angle tube de selle | 75.0 ° | 75.0 ° | 74.5 ° | 74.0 ° | 73.5 ° | 73.1 ° | 73.0 ° | |||||||||
K | chainstay / longueur des bases | 420.0 mm | 16.5 in | 420.0 mm | 16.5 in | 420.0 mm | 16.5 in | 420.0 mm | 16.5 in | 420.0 mm | 16.5 in | 420.0 mm | 16.5 in | 420.0 mm | 16.5 in | ||
L | reach / reach | 376.3 mm | 14.8 in | 383.2 mm | 15.1 in | 387.0 mm | 15.2 in | 390.9 mm | 15.4 in | 394.3 mm | 15.5 in | 398.6 mm | 15.7 in | 406.6 mm | 16.0 in | ||
M | stack / stack | 517.8 mm | 20.4 in | 529.1 mm | 20.8 in | 551.6 mm | 21.7 in | 572.4 mm | 22.5 in | 593.3 mm | 23.4 in | 613.6 mm | 24.2 in | 632.7 mm | 24.9 in | ||
N | stem length / longueur potence | 73.0 mm | 2.9 in | 83.0 mm | 3.3 in | 93.0 mm | 3.7 in | 103.0 mm | 4.1 in | 103.0 mm | 4.1 in | 113.0 mm | 4.4 in | 113.0 mm | 4.4 in |