Představte si, že byste nejlepšímu trailovému kolu světa přidali tajnou zbraň. Přesně to jsme udělali u modelu Voltage eRIDE. Navrhli jsme ho pro stávající MTB nadšence, kteří touží po lehkém, hbitém a schopném trailovém kole, oživeném kompaktním, tichým motorem. Zbrusu nová Voltage eRIDE hravě zvládá trail za trailem…mnohokrát.
Horské elektrokolo SCOTT Voltage 920
SCOTT Voltage 920 je horské elektrokolo s velkým zdvihem, karbonovým předním trojúhelníkem a hliníkovou zadní stavbou, vhodné pro všechny jezdce, kteří touží po vzrušující jízdě na špičkovém trailovém kole, ovšem bez dramatické cenovky. Nízká hmotnost, 160mm přední a 155mm zadní zdvih spolu s aktualizovaným, vysoce výkonným motorem činí z Voltage 920 ideální kolo na velké jízdy a epické skoky a skvělé elektrokolo, které zvládá trasu mnohokrát za sebou i bez kyvadlové dopravy.
Klíčové vlastnosti
- Carbon Main Frame, Alloy Rear Triangle
- TQ HPR60, 360Wh + RE 160Wh Engine System
- Vidlice Marzocchi Z2 Air, zdvih 150 mm
- X-Fusion Nude, TracLoc, zdvih 155 mm
- Řazení SRAM Eagle 70, 12 rychlostí
- Diskové brzdy SRAM DB4 4 Piston
- Ráfky Syncros X-30S TR
- Pláště Maxxis Foldable
- Teleskopická sedlovka a komponenty Syncros
Technologie

SNADNÝ PŘÍSTUP K TLUMIČI
U Voltage je přístup k našemu patentovanému integrovanému tlumiči jednodušší než dřív. Stiskněte tlačítko, odeberte kryt a přístup je volný. Odtud je nastavení odskoku, tlaku vzduchu atd. už jen na dosah prstu. Až bude hotovo, nacvakněte kryt zpět a můžete frčet.

Vnější indikátor sagu
Nastavení sagu a kontrola zdvihu je na modelu Voltage jednodušší než dřív. Vnější indikátor na vahadle umožňuje uživateli snadno nastavit sag a zjistit, jaký zdvih používá.

TLUMENÍ FLOAT X NUDE
Voltage Tuned obsahuje technologii tlumení NUDE. Tlumič Float-X NUDE značky FOX v kombinaci s možnostmi vidlice nabízí ještě větší nastavitelnost. Když stoupáte vzhůru, abyste si užili tu nejlepší zábavu na cestě dolů, chcete tlumič, který při sjezdu využije plný rozsah zdvihu, ale zároveň tlumič, který vás nezpomalí, když budete potřebovat znovu vyšlapat nahoru. A tehdy zazáří tlumič Float-X NUDE.

TQ HPR60 Motor
TQ is a German company founded in 1994 who specialize in electric components across a range of industries. The latest generation of the Harmonic Pin Ring from TQ (HPR) - the HPR60, delivers an unprecedented weight/power ratio of 1910g for 60Nm. TQ can make a reduction of drive unit size, while also increasing the accuracy of the system. This results in a lighter bike, better integration, while reducing backlash for a more natural pedalling sensation. This technology also allows for the reduction in system noise for a truly natural experience. After all, you are in the outdoors to, well, enjoy the outdoors.

BATERIE TQ HPR50
Voltage obsahuje integrovanou 360Wh baterii, ke které může být přidána ještě jedna externí 160Wh. Díky odborným znalostem společnosti TQ v oblasti elektroniky, zaručuje baterie HPR50 v kombinaci s externí baterií maximální výkon až do vybití. TQ používá specifické bateriové články, které zajišťují, že jak baterie, tak prodlužovač dojezdu (range extender) pracují na plný výkon, a to i když dosáhne nízké kapacity. Systém lze nabíjet s nainstalovaným prodlužovačem dojezdu, chytrá nabíječka upřednostní baterii a nabije ji jako první, takže vám se na ni na vyjížďce můžete 100% spolehnout.

RANGE EXTENDER TQ HPR50
Voltage obsahuje integrovanou 360Wh baterii, ke které může být přidána ještě jedna externí 160Wh, tzv. range extender. Ta se dá snadno nainstalovat místo předního košíku na lahev pomocí unikátního rychloupínacího systému SCOTT. Lehký prodlužovač dojezdu (range extender) ve štíhlém designu má jen minimální vliv na ovládání kola.

Displej TQ HPR50
V rámci zachování úhledného kokpitu klade systém TQ důraz na minimalistický displej vnořený do horní rámové trubky a připojený na ovladač na řídítkách. LED displej zobrazuje základní údaje, jako stav nabití baterie v procentech, zbývající dojezd a díky integrovanému wattmetru dokonce watty. Chcete víc? Připojte svůj telefon a pusťte se do toho prostřednictvím aplikace TQ E-Bike, dostupné v Apple App nebo obchodě Google Play. Pomocí automatického připojení Bluetooth můžete sledovat svou jízdu a přizpůsobovat si režimy. Chcete ho používat s cyklocomputerem? Ani to není problém. Díky vestavěné technologii ANT+ se systém snadno spojí s cyklocomputerem jako např. Garmin, Hammerhead nebo Wahoo.

DVA KOŠÍKY NA LAHEV
Na rozdíl od většiny celoodpružených elektrokol není u Voltage potřeba volit mezi přídatnou baterií (range extender) a košíkem na lahev - tedy mezi delším dojezdem a dostatečným pitným režimem. Integrovaný tlumič vyřešil prostor na obojí - externí baterii i lahev. Volitelný nasouvací systém navíc umožňuje snadno nasunout místo košíku na lahev na spodní rámové trubce externí baterii.

OBLAST PRŮCHODU PLÁŠTĚ RÁMEM
TQ motor umožňuje zachovat standardní Q-faktor na 55mm řetězové lince. Můžeme tak udělat několik zajímavých věcí. Zaprvé, jsme schopni garantovat výbornou průchodnost pneumatiky rámem, aniž by se snížila jeho tuhost, což je zásadní pro přenos síly do pedálů. Zadruhé můžete na pedálech vzdálených od sebe stejně jako na běžném jízdním kole zaujmout přesně stejnou jízdní pozici.
Technická specifikace
Rám | Carbon HMF Main Frame, Alloy SST-CST Integrated Suspension Technology Virtual 4 Link kinematic, Adjustable head angle Syncros Cable Integration System TQ HPR60, UDH Interface, 12x148mm with 55mm Chainline |
Zdvih | Front: 150mm, Rear: 155mm |
Vidlice | Marzocchi Z2 Air Rail, Sweep Adj, 15x110mm QR axle, tapered steerer 44mm offset, Reb. Adj., Lockout, 150mm travel |
Tlumič | X-Fusion NUDE 5 RLX Trunnion SCOTT custom w. travel, geo adj. 3 modes: Lockout-Traction Control-Descend Reb. Adj. Travel 155-100-Lockout, T185X55mm |
Ovládací systém | SCOTT TracLoc 2 Technology Suspension & Dropper Remote 3 Suspension modes |
Pohonná jednotka | TQ HPR60 Mid Motor drive 60Nm max Torque, EU: 25kmh, US: 20mph |
Baterie | TQ Internal 360Wh + TQ Range Extender 160Wh |
Displej | TQ HPR Bluetooth, ANT+, Dedicated Smartphone app |
Nabíječka | TQ 100-240V-4A |
Přehazovačka | SRAM Eagle 70 Transmission 12 Speed |
Řazení | SRAM Eagle 70 Shifter |
Kliky | Praxis Alloy |
Vodítko řetězu | e*thirteen, e*spec Slider |
Převodník | Praxis alloy spider, SRAM Eagle Transmission 34T chainring |
Řetěz | SRAM CN Eagle 70 Transmission |
Kazeta | SRAM Eagle XS 1270 Transmission 10-52 |
Brzdy | SRAM DB4 Stealth 4-Piston Disc |
Rotor | SRAM HS2 Rotors F&R 200mm |
Řidítka | Syncros Hixon 2.0 Alloy 6061 Size S & M 15mm rise, Size L & XL 25mm rise, back sweep 8°, 780mm Syncros Endurance lock-on grips |
Představec | Syncros AM 2.0 Syncros Cable Integration System 4° rise, 6061 Alloy, 31.8mm, 1 1/8" |
Sedlovka | Syncros Duncan Dropper Post 1.5s, Travel Adjust, 31.6mm S size 140mm, M size 180mm, L size 180mm, XL size 210mm |
Sedlovka | Syncros Tofino 2.0 Regular |
Hlavové složení | Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System Stainless, +-0.6° head angle adjustment ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB |
Přední náboj | Formula CL-811, 15x110mm |
Zadní náboj | Formula CL-148S, 12x148mm |
Výplet | Stainless Black 15G, 1.8mm |
Ráfky | Syncros X-30S, 32H, 30mm, Sleeve Joint Tubeless ready |
Přední plášť | Maxxis Assegai, 2.5", 60TPI Foldable Tubeless Ready, EXO+ 3C Maxx Terra |
Zadní plášť | Maxxis Dissector, 2.5", 60TPI Foldable Tubeless Ready, EXO+ 3C Maxx Terra |
Hmotnost v kg (cca) | 19.8 Tubless setup without RE (1.1kg) |
Hmotnost v lb (cca) | 43.65 Tubless setup without RE (1.1kg) |
Max. systémová hmotnost | 130kg Celková hmotnost zahrnuje kolo, jezdce, vybavení a případné další zavazadlo |
Geometrie
S | M | L | XL | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | head tube angle / angle tube de direction | 63.9 ° | 63.9 ° | 63.9 ° | 63.9 ° | ||||||||||||||
B | head tube length / hauteur tube de direction | 110.0 mm | 4.3 in | 110.0 mm | 4.3 in | 120.0 mm | 4.7 in | 130.0 mm | 5.1 in | ||||||||||
C | top tube horizontal / longueur horizontale tube supérieur | 580.2 mm | 22.8 in | 600.0 mm | 23.6 in | 629.9 mm | 24.8 in | 659.8 mm | 26.0 in | ||||||||||
D | standover height / hauteur entre-jambes | 765.0 mm | 30.1 in | 765.0 mm | 30.1 in | 772.0 mm | 30.4 in | 788.0 mm | 31.0 in | ||||||||||
E | BB offset / deport axe de pédalier | 27.4 mm | 1.1 in | 27.5 mm | 1.1 in | 27.4 mm | 1.1 in | 27.3 mm | 1.1 in | ||||||||||
F | BB height / hauteur axe de pédalier | 349.6 mm | 13.8 in | 349.5 mm | 13.8 in | 349.6 mm | 13.8 in | 349.7 mm | 13.8 in | ||||||||||
G | wheel base / entraxe roues | 1,232.8 mm | 48.5 in | 1,252.6 mm | 49.3 in | 1,284.8 mm | 50.6 in | 1,316.9 mm | 51.8 in | ||||||||||
H | BB center to toptube center / dist. boitier - milieu tube supérieur | ||||||||||||||||||
I | BB center to top of seattube / dist. boitier - sommet tube de selle | 404.6 mm | 15.9 in | 424.5 mm | 16.7 in | 449.6 mm | 17.7 in | 479.7 mm | 18.9 in | ||||||||||
J | seat angle / angle tube de selle | 77.1 ° | 77.1 ° | 77.1 ° | 77.1 ° | ||||||||||||||
K | chainstay / longueur des bases | 455.0 mm | 17.9 in | 455.0 mm | 17.9 in | 455.0 mm | 17.9 in | 455.0 mm | 17.9 in | ||||||||||
L | reach / reach | 437.4 mm | 17.2 in | 457.2 mm | 18.0 in | 485.0 mm | 19.1 in | 512.7 mm | 20.2 in | ||||||||||
M | stack / stack | 622.3 mm | 24.5 in | 622.4 mm | 24.5 in | 631.3 mm | 24.9 in | 640.2 mm | 25.2 in | ||||||||||
N | stem length / longueur potence | 40.0 mm | 1.6 in | 40.0 mm | 1.6 in | 50.0 mm | 2.0 in | 50.0 mm | 2.0 in | ||||||||||
0 | trail / chasse au sol | 135.7 mm | 5.3 in | 135.7 mm | 5.3 in | 135.7 mm | 5.3 in | 135.7 mm | 5.3 in | ||||||||||
P | fork length / longueur fourche | 571.0 mm | 22.5 in | 571.0 mm | 22.5 in | 571.0 mm | 22.5 in | 571.0 mm | 22.5 in | ||||||||||
Q | Maximum Seatpost Insertion / Insertion maximale de la tige de selle | 190.0 mm | 7.5 in | 210.0 mm | 8.3 in | 235.0 mm | 9.3 in | 265.0 mm | 10.4 in | ||||||||||
R | Crank Length / longueur de manivelle | 170.0 mm | 6.7 in | 170.0 mm | 6.7 in | 175.0 mm | 6.9 in | 175.0 mm | 6.9 in |