SuperSix
Čtvrtá generace modelu SuperSix EVO je zcela nová, přesto však pokračuje v tradici, kdy nechává konkurenci daleko za sebou – díky nevídané kombinaci všeho, co od závodního kola očekáváme. Jinými slovy: legenda pokračuje.
CANNONDALE SuperSix EVO Hi-MOD 1 (Copper Ore)
Mimořádně rychlé a lehké silniční závodní kolo s rámem Hi-MOD, systémem Dura-Ace Di2, kokpitem SystemBar R-One a koly HollowGram R-SL 50.
Všude rychleji
SuperSix EVO boří očekávání. Je tak lehký, rychlý a aerodynamický, že se vymyká logice. Tento stroj je postaven tak, abyste byli všude rychlejší. Rychlost se vyvinula.
Popis modelu
Pokud je vaším cílem nejvyšší stupeň, tohle je váš závodní stroj. Naše ultralehká karbonová konstrukce Hi-MOD pro bezkonkurenční odezvu a pocit na silnici. Řídítka SystemBar R-One pro aerodynamickou účinnost a elegantní styl. Jistá rychlost jedné z nejrychlejších univerzálních sad kol na světě HollowGram R-SL 50. Se špičkovou elektronickou sadou Shimano Dura-Ace Di2 9200 a měřičem výkonu 4iiii PRECISION 3+ PRO je kolo SuperSix EVO Hi-MOD 1 připraveno k letu.
K čemu slouží
Úniky, KOM, pódiová umístění a nejlepší výsledky
Nejdůležitější informace
- Superlehká karbonová konstrukce Hi-MOD - neuvěřitelně lehká a citlivá
- Řidítka SystemBar R-One - naše plně karbonová integrovaná řídítka a představec s nízkým odporem vyvinutá společně s firmou MomoDesign.
- Zlatý standard Dura-Ace Di2 9200 od Shimana - elektronická 12rychlostní převodovka
- 4iiii PRECISION 3+ PRO Power Meter - hyperpřesné údaje o výkonu v reálném čase
- Karbonová kola HollowGram R-SL 50 - neuvěřitelně rychlá, působivě lehká a vyvinutá společně s koly SuperSix EVO
Nejlehčí z rychlých
Lakovaný, na stavbu plně připravený rám velikosti 56 vážípouhých 770 gramů. Přitom si ale zachovává vlastnosti jako perfektníovladatelnost, vysokou míru komfortu a zároveň rychlost. Je až neuvěřitelné, jak nízko se podařilo stlačit hmotnost tohoto kola stakovou úrovní aerodynamické účinnosti.
Nejrychlejší z lehkých
Pokud jde o aerodynamický odpor, nový SuperSix EVO není jenjedním z nejrychlejších lehkých silničních kol, ale jedním znejrychlejších silničních kol vůbec. Díky kompletně přepracovanémutvaru rámových trubek a systematické konstrukci se na rovinách vyrovnáčistě aero speciálům. Oproti předchozí verzi ušetří nový SuperSix EVOpři rychlosti 45 km/h úctyhodných 12 wattů. Lehké nebo rychlé? Teď užsi nemusíte vybírat.
Vytvarováno rychlostí
Co se stane, když místo rámové sady navrhnete kompletní kolo?Vznikne elegantní a zároveň vysoce funkční design. Díky systémovékonstrukci rámu, vidlice, řídítek, kol a sedlovky jako jednoho celkudosáhneme nižšího odporu vzduchu a vyššího výkonu, než bychom kdymohli dosáhnout výběrem jednotlivých dílů. Je to dokonalý design,který vyúsťuje perfektním výkonem. Linie, o kterých budete snít.Rychlost, kterou pocítíte.
Nadpřirozená obratnost
SuperSix EVO je opravdu kouzelník. Způsob, jakým kombinujestabilitu a agilitu, je neskutečný. Rafinovaná, univerzální závodnígeometrie a vyladěná konstrukce zajišťují intuitivní ovladatelnost.Můžete se pohybovat pohodlně až na samé hranici možností po celou dobuzávodu.
Řídítka SystemBar R-One
Při tvorbě kokpitu nového modelu EVO jsme spolupracovali srenomovaným designérským týmem MOMODesign, který působí v oblastimotorsportu. Výjimečný design se tu snoubí s propracovanouaerodynamikou a ergonomií. Tvary snižující odpor vzduchu a elegantníintegrace veškerých bowdenů už jen dotváří kokpit ve velkém stylu.
Kola Hollowgram R-SL 50
Jedna z nejrychlejších závodních sad kol na světě. Kola vyvinutás novým modelem SuperSix EVO zapadají do naší filozofieaerodynamického designu DRAFT. 50 mm hluboký ráfek se super nízkýmodporem, ploché paprsky a náboje DT-Swiss 240 EXP činí z novéhoSuperSix EVO dokonalé kolo jak do kopců, tak s aerodynamikou pro únik.
Technologie

Řídicí jednotka Delta
Klínovitý tvar představce Delta Steerer umožňuje bezproblémovou integraci lanek kola z kokpitu dolů do rámové trubky a zároveň zmenšuje čelní plochu hlavové trubky, čímž snižuje odpor vzduchu. Elegantní, pevný a lehký.

Integrace lahví
Přiložené košíky ReGrip Aero a láhve Gripper Aero od modelu SuperSix EVO umí víc než jen držet vodu. Ve skutečnosti kolo zrychlují. Byly navrženy společně s modelem EVO a vytvářejí uhlazenější profil, čímž zlepšují aerodynamickou účinnost kola, a zároveň pojmou standardní kulaté láhve z napájecí zóny.

Závitová spolehlivost
V jednoduchosti je síla, v síle je rychlost a rychlost vyhrává závody. Model SuperSix EVO využívá standard spodního držáku BSA se závitem, který vytváří pevný montážní bod pro klikovou sadu a zajišťuje tak maximální jednoduchost a spolehlivost.

Pohodlný odbavovací prostor
Prostor pro 30 mm široké pláště (s více než 6 mm vůlí na obou stranách) znamená, že SuperSix EVO může jezdit nebo závodit tak, jak chcete. Použijte širší pláště pro větší pohodlí a kontrolu, nebo je zeštíhlete pro lehkou odezvu. Je to na vás.

Získejte chytrý telefon
Model SuperSix EVO je připraven i po skončení závodního dne a je kompatibilní s naším inovativním systémem SmartSense. Zůstaňte viditelní a informovaní o svém okolí díky palubním světlům, zadnímu radarovému systému a jedné baterii, která to všechno napájí.
Specifikace
Model | |
Platforma | SuperSix EVO |
Název modelu | SuperSix EVO Hi-MOD 1 |
SKU | C11025U |
Rámová sada | |
Rám | SuperSix EVO Hi-MOD Carbon, integrated cable routing w/ Switchplate, 12x142 Syntace thru-axle, BSA 68mm threaded BB, flat mount disc, integrated seat binder, SmartSense compatible |
Vidlice | SuperSix EVO Hi-MOD Carbon, integrated crown race, 12x100mm Syntace thru-axle, flat mount disc, internal routing, 1-1/8" to 1-1/4" Delta steerer, 55mm offset (44-54cm), 45mm offset (56-61cm) |
Hlavové složení | Integrated, 1-1/8" - 1-1/4" |
Pohon | |
Zadní měnič | Shimano Dura-Ace Di2 R9250 |
Přední měnič | Shimano Dura-Ace Di2 R9250 |
Řazení | Shimano Dura-Ace Di2 R9270, wireless, 12-speed |
Řetěz | Shimano Dura-Ace, 12-speed |
Kliky | Shimano Dura-Ace R9200, 52/36, 4iiii PRECISION 3+ PRO Power Meter |
Převodník | Shimano Dura-Ace R9200, 11-30, 12-speed |
Středové složení | Shimano BSA 68 |
Brzdy | |
Brzdy | Shimano Dura-Ace R9270, 160/140mm CL900 rotors |
Brzdové páky | Shimano Dura-Ace Di2 R9270 hydraulic disc |
Kola | |
Přední náboj | HollowGram, sealed bearing 12x100mm centerlock |
Zadní náboj | HollowGram, 12x142mm centerlock w/ DT Swiss 240 internals |
Ráfky | HollowGram R-SL 50, Carbon, 20h front, 24h rear, 50mm deep, 21mm inner width, tubeless ready |
Dráty | DT Swiss Aerolite, straight pull |
Velikost plášťů | 28 |
Průměr kola | 700c |
Pláště | Vittoria Corsa PRO, 700x28c, tubeless ready |
Plášť přední | Vittoria Corsa PRO, 700x28c, tubeless ready |
Plášť zadní | Vittoria Corsa PRO, 700x28c, tubeless ready |
Komponenty | |
Řídítka | Cannondale SystemBar R-One - low drag, full carbon integrated bar/stem, internal routing |
Představec | Cannondale SystemBar R-One - low drag, full carbon integrated bar/stem, internal routing |
Gripy | Fizik Tempo Bondcush Soft, 3mm |
Sedlo | Prologo Dimension TiRox NDR |
Sedlovka | Cannondale C1 Aero 40 Carbon, 0mm offset (44-48cm), 20mm offset (51-61cm) |
Extra | |
Extra | Cannondale Gripper Aero Bottles & ReGrip Aero Cages, tubeless valves, Shimano EC300 charging connector |