-rakish.jpg)
MMR Rakish 00 Light Grey N Black
Model Rakish, který je dnes vzorem mezi XC hardtaily, vyzařuje historii, epicentrum a sportovní charakter ze všech čtyř stran. Toto kolo, které sdílí geometrii a konstrukci rámu se svým starším bratrem (SL) a je postaveno ze standardního karbonu Toray T700 modulus, vám umožní užívat si špičkové technologie ve skutečně vyváženém balení.

Podstata čistého XC. Navrženo tak, aby pozvedlo výkon a pohltilo vás pocitem euforie jako nikdy předtím. Cítíte se schopnější.

Použití vysokomodulového karbonu zvyšuje tuhost o 11 %, což se projevuje mnohem rychlejší a reaktivnější odezvou. Speciálně vyvinutá XC geometrie s úhlem řízení 69,5° a délkou řetězové vzpěry 425 mm vás posune k mnohem realističtějšímu zážitku.

Rakish je odpovědí na otázku nejčistšího horského kola a dokonalou definicí filozofie G3. Detaily, jako je integrace vedení lanek, unifikovaný kryt zadní řetězové vzpěry nebo kompatibilita s padacími rámy SRAM, dotvářejí dojem jednoho z nejkompetentnějších kol na trhu a činí z něj jednu z možností pro nejnáročnější nadšence horských kol.

Nárok na čistotu
Specifikace
| Model 00 | |
| Rám | Rakish - G3 Carbon Concept Lite Frame. Intermediate Modulus carbon fiber. Monocoque. TA 12mm. Internal Cable Routing. Boost. Post Mount. Press Fit. Head Tube 1.5 |
| Vidlice | RockShox SID SL Base 15 Boost. Travel 100mm. Fast Black. One Lock Remote. Motion Control. Tapered |
| Hlavové složení | Ritchey Pro Integrated Tapered 1.5 |
| Řazení | Sram GX T-TYPE AXS 12V |
| Brzdové páky | Sram GX AXS POD 12V |
| Brzdy | Shimano MT-501 160/160 |
| Kliky | Sram GX T-TYPE DUB 34 12V |
| Kazeta | Sram GX T-TYPE XS-1275 10-52 12V |
| Řetěz | Sram GX T-TYPE 12V |
| Kola | Mavic Crossmax CL Boost |
| Pláště | Vittoria Saguaro TLR 29x2.25 |
| Představec | Ritchey Comp 4 Axis |
| Řídítka | Ritchey Comp 2X Dual Position 9o Sweep 720 mm |
| Sedlovka | Ritchey Comp Zero Double Fix 30.9 |
| Sedlo | San Marco Shortfit Supercomfort Dynamic Wide |
| Gripy | MMR XCR Silicone |
Geometrie
G3 RACING GEOMETRIES
Díky rozsáhlým zkušenostem z vrcholových soutěží jsme vyvinuli geometrii G3, která jezdci umožňuje agresivní, neuvěřitelně rychlou a hbitou pozici, ale nezanedbává pro naše inženýry velmi důležitý faktor, kterým je pohodlí. Jedním z důvodů, proč jsme kola navrhovali se zpětnou vazbou od nejlepších světových jezdců XCO, je využití síly v každém šlápnutí do pedálů.
| S | M | L | XL | |||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Inseam (cm) | 88 | |||||
| Height (cm) | 185 | |||||
| L Wheelbase (A) | 1086 | 1110 | 1131 | 1154 | ||
| L Top Tube (B) | - | - | - | - | ||
| L Virtual Tube (C) | 578 | 601 | 621 | 645 | ||
| L Head Tube (D) | 95 | 105 | 115 | 125 | ||
| L CENTRE/CENTRE (E) | - | - | - | - | ||
| L SEAT/TUBE (F) | 394 | 432 | 483 | 533 | ||
| L CHAINSTAY (G) | 425 | 425 | 425 | 425 | ||
| L TRAIL (H) | 51 | 51 | 51 | 51 | ||
| BB DROP (I) | 60 | 60 | 60 | 60 | ||
| SS HEAD ANGLE (J) | 69.5o | 69.5o | 69.5o | 69.5o | ||
| SEAT ANGLE (K) | 74.2o | 74.2o | 74.2o | 74.1o | ||
| REACH (L) | 407 | 428 | 445 | 465 | ||
| STACK (M) | 605 | 614 | 623 | 633 | ||
| TRAIL (N) | 84 | 84 | 84 | 84 |
